unga gravida i norrland?i sundsvall -umeå
heej är ung gravid tjej 18år vill gärna prata med unga blivade mammor eller som nyss ha blivit mamma :) gärna i norrland men ni andra får med höra av er :) skulle va kul och snacka med andra
heej är ung gravid tjej 18år vill gärna prata med unga blivade mammor eller som nyss ha blivit mamma :) gärna i norrland men ni andra får med höra av er :) skulle va kul och snacka med andra
hej kanske inte så nybliven mamma men aja ialf jag är 18 år och mamma till min 2- årige son och bor i sundsvall , vart bor du ?
heejheej :) jag bor en bit utanför härnösand :)
okej :) vilken vecka är du gravid i ?
Vilket kön hoppas du/ni att få?
:) jag är i vecka 19:) jaadu de spelar nog ingen roll va de blir :)
Haha okej trevligt trevlig :) hur har din graviditet varit då ?
jaadu den kanske inte ha varit den bästa ha mått ganska pissigt ha spytt flera gånger om dan :( hur va din när du väntade barn då?
Ja alltså jag praktiserade på ett dagis när jag började spy o grejer dom första veckorna men trodde ju att det var magsjuka av barna och sånt men sen åkte vi hit upp till sundsvall på semester hos min mormor!! då hon sa att min mage var ganska stor o jag hade blivit rundare o sånt o då vare väl typ 2 dagar innan nyår och ja åkte till apoteket och köpte gravv test o visade positivt och man vart ju chokad och Typ Hmmm ja som är rätt ung hur ska jag klara att bli mamma ??? Ja berättade för min mamma via tel som var i härnösand o jobba då och hon svimmade nästa , sa bara gott nytt år mamma ja är gravid :) hon sa att ja skulle göra abort så fort som möjligt när jag kom hem till sthlm igen , och vi åkte till mödravårdcentralen men det hade gått för lång för att göra abbort ( tur att ja inte kunde göra det kände ja)
då var ja i vecka 18 till 19 ungefär :) så då hade jag missat en hel del av att njuta av graviditeten , men annars var det väl inga komplikationer :) helt underbar graviditet :) bor ni i egen lägenhet i härnösand elr ?
jaa de förstår jag att de kom som en liten chok :) nee jag bor i en liten byhåla som heter utansjö :D med mamma å pappa än så länge sen ska ja flytta till min kille som bor i ett eget hus :) meen han bor i ullånger :D enbit härifrån
hoho! natalie här, 18år o ha en jänta på 1o7 :)
Hejhej! Fick min son för lite mer än 5 veckor sedan :) är 15 och bor i sundsvall :)