• Anonym (***)

    Tänder på MYCKET äldre män

    Hej
    Såg i en tråd här att det faktiskt är en hel del här inne som har haft sex med en mycket äldre person än sig själv eller tvärtom.
    Jag själv har ända sedan jag var liten dragits till män som varit mycket äldre än mig.
    Undrar nu hur vanligt detta är och vad ni har för teorier om varför man gör detta.
    Har bra kontakt med min pappa så är inte att jag söker någon fadersgestallt eller så.
    Kanske inte finns någon förklaring egentligen men är nyfiken på vad hur andra ser på detta....

  • Svar på tråden Tänder på MYCKET äldre män
  • LivingEasy

    Hur gammal är du?
    vilken ålder är det som lockar då?

  • Anonym (***)

    Jag är 25. Jag lägger oftast mer märke till en man som är 50+ och skulle kunna fantisera om honom än en i min egen ålder. Visst tycker jag yngre killar är snygga men dras inte sexuellt till dem på samma sätt. Kommer det en far och son på gatan är det nog fadern jag lägger märke till först helt enkelt
    Jag har en sambo som är 15 år äldre och älskar honom och vi har det bra men tänder nog egentligen mer på någon som är ännu äldre. Fast det är inte bara en sexuell attraktion utan kan tänka mig att ha ett seriöst förhållande med en som är såpass mycker äldre om det inte skulle funka med min sambo.

  • plast killen

    tar de slut med din sambo så e 41 åringar riktigt trevliga... hehe
    Anonym (***) skrev 2008-06-23 21:58:37 följande:


    Jag är 25. Jag lägger oftast mer märke till en man som är 50+ och skulle kunna fantisera om honom än en i min egen ålder. Visst tycker jag yngre killar är snygga men dras inte sexuellt till dem på samma sätt. Kommer det en far och son på gatan är det nog fadern jag lägger märke till först helt enkeltJag har en sambo som är 15 år äldre och älskar honom och vi har det bra men tänder nog egentligen mer på någon som är ännu äldre. Fast det är inte bara en sexuell attraktion utan kan tänka mig att ha ett seriöst förhållande med en som är såpass mycker äldre om det inte skulle funka med min sambo.
  • Mar1lyn

    åh tänk dig sean connery eller harrison ford, mums! vissa karlar mognar med åldern, precis som vin!

    har ingen aning om varför vissa gillar äldre män (eller kvinnor) men kanske mognad, erfarenhet, tecken på livserfarenhet kanske? äldre män kanske är mer självsäkra och kan erbjuda en annan livssituation än yngre? en slags trygghet som pappor gör? den första mannnen man älskar är väl pappa, o fast/för man har en bra relation med sin far, betyder det väl kanske att man söker någon som liknar honom?

    Själv har jag en man som är lika gammal som jag, men skulle absolut inte tacka nej till någon av de tidigare nämnda männen


    Tortyr är underbart när bödeln själv ger lösenordet till befrielsen
  • LivingEasy

    Du är för ung plastis! Skaffa lösflint...-)
    plast killen skrev 2008-06-23 22:03:56 följande:


    tar de slut med din sambo så e 41 åringar riktigt trevliga... heheAnonym (***) skrev 2008-06-23 21:58:37 följande:
  • Anonym (***)

    Kan tillägga att jag även haft någon som är mycket äldre än mig och var helt underbart =)

  • LivingEasy

    En tjejkompis till mig är precis likadan.Säger hon gillar den där gråa tonen på hår, lite slapp hud på bröstet o.s.v
    Hon har redan barn(förmodar du inte har det)så hon kan ju köra loppet på den linjen. det är nog så att man har det inom sig vad man dras till. Jag gillade äldre tjejej när jag va 16-25. Sen blev det tvärtom...
    Kanske för jag inte ville ha barn då...
    Anonym (***) skrev 2008-06-23 21:58:37 följande:


    Jag är 25. Jag lägger oftast mer märke till en man som är 50+ och skulle kunna fantisera om honom än en i min egen ålder. Visst tycker jag yngre killar är snygga men dras inte sexuellt till dem på samma sätt. Kommer det en far och son på gatan är det nog fadern jag lägger märke till först helt enkeltJag har en sambo som är 15 år äldre och älskar honom och vi har det bra men tänder nog egentligen mer på någon som är ännu äldre. Fast det är inte bara en sexuell attraktion utan kan tänka mig att ha ett seriöst förhållande med en som är såpass mycker äldre om det inte skulle funka med min sambo.
  • Anonym (***)

    Jo vi har ett barn. Är alltid kul att få veta att det finns fler är jag och att jag kanske inte är så knäpp som det känns ibland

  • LivingEasy

    Kanske dags för dig att köra ett öppet förhållande så du kan leva ut din önskan om riktigt äldre?
    Anonym (***) skrev 2008-06-23 22:35:39 följande:


    Jo vi har ett barn. Är alltid kul att få veta att det finns fler är jag och att jag kanske inte är så knäpp som det känns ibland
Svar på tråden Tänder på MYCKET äldre män