• Razken

    Unga föräldrar!

    Hej!

    Tycker det finns så få unga föräldrar här på Familjeliv. Jag är 18 år, fyller 19 i Oktober och jag hittar bara folk vid 25-35 när man söker.
    Skulle vara lättare att snacka med nån som är lite mera jämngamla.

    Skriv gärna i Gästboken eller så skriv bara här...om det nu finns nån... :)

    Tjarå!

  • Svar på tråden Unga föräldrar!
  • boardrider

    sho, här är en till 19 åring! kul att råkas vid!

  • PTB

    iofs iofs är jag lite äldre blir 28 i höst men ändå så är frugan 20 så det där med ålder anser jag är lite vad man gör det till oxå dock =)

  • byström

    Rätt ung - 23 i höst, dottern blir då 4 år, grabben fyllde nyss 2...

  • Aenglamark

    Jag fyllde 23 precis och har en 22-månaders och en 7-månaders. Kvalificerar jag in på dem meriterna? :)

  • Zaracin

    Definiera ung tack... en annan är 22 och vi väntar den första man kan vara lill gammal och man kan känna sig ung som gammal... Personligen så tycker jag att man växer upp väldigt fort när man väntar/fått barn... Far min är ju dryga 45 men har är en svår jäkel att slå på fifa 2008, så måste säga att ibland är även han ung.

  • jocke89

    Här är en 19 åring! Så några unga finns det ju:D

  • Falle

    Blev förläder när jag var 21, dotterns moder var 19. Känner mig som ungförälder eftersom jag kan relatera till det hela, min mor var själv 17 när hon fick mig och far då 24.. ungt släkte ;)

  • schadde

    Jag är 17 år å väntar barn med en som snart är 18 och hon har även ett barn sen tidigare

  • Erko

    Jag är 21, blir pappa för första gången vilken dag som helst nu. Sambon (mamman) är 19.

  • Danjelsan

    Jag anser mig själv som ganska ung. Jag är 27 (men känner mig som 23 kankse.

  • Vibekes Pappa

    Fyller 21 nästa vecka och sambon väntar vår första (hennes andra)

  • arne89

    tjenare, ja och min flickvän är 19, vi tänkte börja skaffa om cirka 1 år :) Någon som har tips och bra idéer för oss blivande unga föräldrar?

Svar på tråden Unga föräldrar!