• Stargazer

Drink med päronvodka!!

Är det nån som har ett gott recept på nån drink med bas Absolut Päron? Fest på fredag o flarran med päronvodka bara väntar på å bli öppnad!

• Svar på tråden Drink med päronvodka!!
  • Jiie

Köp piggelinglass och hacka den.
    Lägg i glassen i glaset, i med valfri mängd vodka o fyll upp med sprite el fruktsoda.
    Lite sliskigt kanske men ack så gött

071227 0828 3765 50
  • Winterfresh

Kör med sprite, fruktsoda eller vanlig sockerdricka...Smakar super...

• Stargazer

Aaaahhh! Tackar för det!Låter smarrigt alltihop!Mera förslag om det finns!

• mummelman

Kanske fungerar det som Päron cognac, då brukar vi använda: Päron cognac, apelsinjuice och trocadero. Mumma. Du får prova innan.

• Jannamia

Fruktig pärondrink
    För 1 person.

Ingredienser:
    Päronvodka 4 cl
    Fruktsoda/sprite/7-up 20 cl
    Lime 1,5 skivor
    Krossad is

Gör så här
    Skär lime i skivor.
    Varva krossad is med limehjulen.

Häll på vodka och fyll upp med soda.

• Stargazer

Massa trevliga drinkar!!
    JANNAMIA: Jag kör på ditt förslag!Lät riktigt läskande o gott i sommarsolen! Gillar lime!

• Jannamia
    Stargazer skrev 2008-06-26 09:40:49 följande:
    Massa trevliga drinkar!! JANNAMIA: Jag kör på ditt förslag!Lät riktigt läskande o gott i sommarsolen! Gillar lime!
    Hoppas att du gillar den!!
  • Rigmor Mortis

PäronKONJAK, vaniljvodka och Ginger Ale smakar i alla fall Päronsplitt. Jag antar att det funkar med päronvodka också

• Snowy

åH,Lätt!! massor med is, päronvodka, sprite, en pressad limeklyfta och en till dekoration. Enkelt är oftast bäst!

• Jotti

Jag satt på tåget någon gång förra sommaren och hörde en tjej prata om päronvodka med tranbärsjuice. Det lät jättegott men har aldrig provat det så jag vet inte med säkerhet.

• zigge4ever

Päronkonjak, fruktsoda, Roses Lime (finns på affären) och vodka = en Lennart. Borde ju funka med päronvodka, om man tar bort päronkonjaken och vodkan. Är försvinnande god

• Ziitoo
    Pärlinan:

Päron Vodka
    Roses Lime (Finns att köpa på affären)
    Sprite
    och en lime klyfta

SÅ GOTT!!
Svar på tråden Drink med päronvodka!!