Drink med päronvodka!!
Är det nån som har ett gott recept på nån drink med bas Absolut Päron? Fest på fredag o flarran med päronvodka bara väntar på å bli öppnad!
Är det nån som har ett gott recept på nån drink med bas Absolut Päron? Fest på fredag o flarran med päronvodka bara väntar på å bli öppnad!
Köp piggelinglass och hacka den.
Lägg i glassen i glaset, i med valfri mängd vodka o fyll upp med sprite el fruktsoda.
Lite sliskigt kanske men ack så gött
Kör med sprite, fruktsoda eller vanlig sockerdricka...Smakar super...
jag kör med redbull rakt av! snuskigt gott!
Aaaahhh! Tackar för det!Låter smarrigt alltihop!Mera förslag om det finns!
gå in på www.cocktailguiden.com o sök på päronvodka så kommer det upp jätte mycket.. dom har typ massor med goda drinkar o recept där.
www.cocktailguiden.com/p%E4ron+vodka
Kanske fungerar det som Päron cognac, då brukar vi använda: Päron cognac, apelsinjuice och trocadero. Mumma. Du får prova innan.
Fruktig pärondrink
För 1 person.
Ingredienser:
Päronvodka 4 cl
Fruktsoda/sprite/7-up 20 cl
Lime 1,5 skivor
Krossad is
Gör så här
Skär lime i skivor.
Varva krossad is med limehjulen.
Häll på vodka och fyll upp med soda.
Massa trevliga drinkar!!
JANNAMIA: Jag kör på ditt förslag!Lät riktigt läskande o gott i sommarsolen! Gillar lime!
PäronKONJAK, vaniljvodka och Ginger Ale smakar i alla fall Päronsplitt. Jag antar att det funkar med päronvodka också
åH,Lätt!! massor med is, päronvodka, sprite, en pressad limeklyfta och en till dekoration. Enkelt är oftast bäst!
Jag satt på tåget någon gång förra sommaren och hörde en tjej prata om päronvodka med tranbärsjuice. Det lät jättegott men har aldrig provat det så jag vet inte med säkerhet.
Päronkonjak, fruktsoda, Roses Lime (finns på affären) och vodka = en Lennart. Borde ju funka med päronvodka, om man tar bort päronkonjaken och vodkan. Är försvinnande god