Någon som säljer sina bilder på Mostphotos.com
Undrar om det är någon här som säljer sina fotografier på mostphotos.com eller har erfarenhet av sidan?
Undrar om det är någon här som säljer sina fotografier på mostphotos.com eller har erfarenhet av sidan?
Har inte sålt än. Men har köpt en hel del bilder. Mycket bra sida med ett enormt utbud.
Verkar vara VÄLDIGT svårsålt på den sidan. Har klickat runt ett tag på en massa bilder i olika kategorier, men inte hittat en enda som sålt.
ok, det verkar inte vara en sida som det kanske skulle löna sig att försöka sälja bilder på. känner ni till någon annan sida för amatörfotografer att sälja sina bilder på?
Jag säljer på dreamstime.com och stockxpert.com. Det finns ju en hel uppsjö, den mest populära är väl istockphoto? Sedan finns det ju siter där man säljer för lite mer... Sök lite så ser du en hel uppsjö av dem =)
säljer du mycket? skulle du rekommendera sajten?
Man får ju ha en del ute för att sälja, och sen beror det helt på VAD man säljer. Jag har inga bilder på människor, men de säljer mest. Men aktiviteten är ju helt klart högre än på mostphotos!
På stockxpert har jag sålt en hel del produkt- och genrebilder. Verkar vara ett välbesökt ställe.
vad får man betalt per bild där?