• Anonym (Undrar)

Är att vara fet likamed att man är ful?

Ja, vad tycker du? Handen på hjärtat

• Svar på tråden Är att vara fet likamed att man är ful?
  • La Lola

Jag är tjock/fet/överviktig o tycker inte att jag är ful.

Ful kan man vara oavsett hur mycket eller lite man väger.
    Man blir ju inte automatiskt ful bara för att man är överviktig o automatiskt snygg bara för att man har en normal vikt.

//Var dig själv, det finns redan så många andra.
  • Anonym (..)

Alltså det är ju skillnad på att vara lite överviktig/mullig och att vara fet.
    Man kan ju ha ett fint ansikte men är man "fet" så blir man ju ful på grund av det,. tycker jag.

• Vaniljlatte

Jag tycker inte att vikt har med snygg/ful att göra. Men är så snygg man gör sig, oavsett hur stor man är.

• NåFränt

Det beror väl lite på hur man tänker en "fet" person? Då jag tänker "fet" så tänker jag en extremt överviktig person som knappt kan röra sig överhuvudtaget. Och det skulle jag nog tycka är fult, då man inte kan ta hand om sig själv eller sitt utseénde längre för att man är för "fet"..

Tjock/mullig osv tänker jag personligen annorlunda om, o det behöver inte vara mer fult än en normal/smal person kan vara.

• W W

nope, dom kan vara snygga dom med

En kåtare värld är en bättre värld!
  • Knasis

Finns många magra människor som är fula tycker jag. Det har inte med vikten att göra..

• Miot

har inget med snygghet att göra tycker jag egentligen. Har sett många "feta" människor som är skitsnygga!

• katrili

sjuklig fetma är enligt mig inte vackert, men det har ju inget med personens anletsdrag att göra.

att ha hull på kroppen är inget som stör utseedet tycker jag, men som sagt, sjuklig fetma är något som är skadligt absolut inte attraktivt.

• enlitenbitkaka

Beror på hur man definierar fet? Jag är själv mullig och anser mig själv snygg. Men när det e valkar överallt, dubbelhakor, dallrande armar osv. så är det inte nice.

Skönhet för mig sitter i vackra drag och helt ärligt; hur många vackra drag kommer till sin rätt på nån som väger 30kg för mycket?

• Anonym

för mig betyder ordet fet, jättetjock och inte mullig. fet är när magen hänger ner överbyxorna och låren går ihop till knäna (på tjejer) och det är så fult det bara går.

Svar på tråden Är att vara fet likamed att man är ful?