• Fiona02

Lunch restaurang på Marstrand

Hejsan,

Kan nagon tipsa om en trevlig lunch restaurang pa Marstrand?

Garna med uteservering och fin utsikt, goda fiskratter och fin miljo. Vi kommer vara 4 vuxna och 2 barn.

• Svar på tråden Lunch restaurang på Marstrand
  • seppo

Undvik iallafall Lassemaja eller vad den nu heter, snorkig personal och extremäckliga pizzor och dyrt.... tyvärr vet jag ingen bra men var glad om du slipper denna iallafall:)

• Fiona02

Ok, tack for undvika-tipset!

Ska bara dit over dagen sa det vore kul om vi lyckas ga till en trevlig restaurang.

• Repris

Tenan - Grand Hotels uteservering. Världens godaste fisksoppa. Lite dyrt, men bästa utsikten och hög klass!

Restaurang Drott - längst bort på kajen åt höger när man går av färjan. Oslagbar utsikt över skärgården, variation på maten och helt ok priser.

Högvakten - jättemysig veranda under tak en trappa upp om vädret är sådär. God mat, god service.

Till skillnad mot föregående vill jag dock rekommendera även Lassemaja. God mat (även pizzorna) och bra service de gånger jag varit där.

• Fiona02

Tack Repris for tipsen!

Forsoker soka pa internet men hittar nastan ingen info alls om vilka menyer det har, hur det ser ut etc.

Fisksoppa ar ju sa gott sa det kanske blir Tenan!

• Fiona02

Nagra fler som har tips?

• Paulina f69

Kan bara hålla med om att Tenan är toppen! Har inte varit där för lunch, men ätit på kvällen flera gånger. Rätt dyrt iofs, men otroligt gott, man får mycket mat och trevlig service.

Svar på tråden Lunch restaurang på Marstrand