Hur träffades ni och hur blev ni ihop?
Få höra hur ni fann ert livs kärlek! Önskar att jag är där en dag jag med.
Kram, jen
Få höra hur ni fann ert livs kärlek! Önskar att jag är där en dag jag med.
Kram, jen
träffades på logdans, dejtade sen några månader innan vi flyttade ihop. exakt när vi blev ihop är lite svårt att veta...efter några veckors dejtante kanske!?
Träffade mitt livs kärlek på nätet....facebbok
Testa o pröva lyckan!
Lycka till!!
Vi träffades på fyllan genom några gemensamma vänner. Sen träffades vi varje helg på fest efter det. Efter ett tag diskuterade vi om vi tyckte om varandra osv. Han sa då att han ville att vi skulle vara tillsammans, vilket även jag ville. "Ska vi säga så då?" frågade han. Och jag sa JA
Inatt är det 5 år sedan och vi har vart gifta i 3 år och har 2 barn tillsammans
vi träffades i tyskland när jag var här på sommarlov juni 2004 ;P hälsade på min moster som bor här. (tyskland)
jag var 16 och skulle fylla 17..min moster och jag bestämde oss för att gå ut och festa lite :) jag var såå sugen på att träffa någon (som alla tjejer i den åldern), men det fanns verkligen inga snygga killar...men runt 2 på natten ser jag helt plötsligt min dröm kille!!! och bestämde mig för att han skulle bli min!!!!! och jag lyckades :) vi träffades 26 juni 04, och våran date hade vi 2 dagar senare 28 juni. det var kärlek direkt, och vi insåg ganska snabbt att vi inte kan leva utan varandra. jag flyttade ner till tyskland december 05. vi förlovade oss i november 07...
den 28 juni 08 gifter vi oss kyrkligt!!! exakt 4 år senare då vi hade första daten den 28 juni 04 :)
bara 3 dagar kvar nu :)
Vi träffades på fyllan hos gemensamma vänner.
Hamnade i säng och sen blev det bara vi.
Har varit tillsammans i 4 år nu.
Vi var grannar som barn. Gick i samma klass på högstadiet. Var vänner hela tiden. Växte fram till kärlek och vi blev tillsammans när jag var 19.
Ja vi har varit ihop i drygt 10 år nu.
Vi träffades på en parkering utanför en nattklubb. Han hade jobbat och hade lovat att komma förbi för att skjutsa hem en kompis. Kompisen som jag var ut med kände min man så vi skulle också få skjuts hem. Det visade sig att vi bodde grannar, ett par hus ifrån varann. Sen gick det väl 3 månader innan jag såg han nästa gång, det var mitt på natten och han stod utanför och knackade på mitt fönster i fyllan och villan. Han hade tydligen varit förbi mig flera ggr men jag hade aldrig varit hemma då. Släppte inte in honom. Dagen efter kom han och bad om ursäkt. Då smalt jag!!! Senare på kvällen gick jag över till honom och den natten blev vi tillsammans. Jag var 18 år, han 20 år. 2 månader senare flyttade han in till mig. I torsdags firade vi 14 år tillsammans, idag är vi lyckligt gifta med 3 barn.
Vi träffades på nätet. Lunarstorm för att vara exakt. Vi hade daglig kontakt i ca 1 ½ år innan jag vågade träffa honom. Han bjöd ner mig till hans kompisar på midsommarfirande sommaren 05. Men det uppstod väl inte några direkta känslor just då, vi hade ju bestämt oss för att bara vara vänner, men 1 ½ månad senare, 1 aug. 05 blev vi ett par.. Så snart firar vi 3 år av kärlek!
För nästan 10 år sen började jag hänga på kåren där han råkade vara kockchef. Jag fick syn på honom och bestämde mig för att han var skitsnygg och jag skulle bara ha honom. Frågade runt lite men kom fram till att han var på tok för snäll för att bli en one-night:are så jag lät bli helt och hållet. Då.
Sen gick jag in stenhårt en dag bara för att få honom att SE mig; tog inte ens 3 veckor så var vi ihop med buller och bång. Det är drygt nio år, två barn och ett bröllop sen.