• Anonym (Sthlm:are)

Måste ställa 2 pinsamma frågor - (killar se hit)

Jag har två frågor som känns jättepinsamma att ställa, men jag måste verkligen få svar.

Jag har tidigare bara sugit av omskurna killar. Nu har jag börjat haft sex med en icke omskuren kille. Nu till min första fråga:

HUR börjar man suga av en kille som inte är omskuren. Ska jag dra tillbaka förhuden eller inte när jag sätter igång??

Nu till fråga nr 2:

När vi hade sex sist så slaknade han mitt i samlaget. Varför gjorde han det?? Han sa precis innan att han tyckte det var så skönt. Varför slaknar den då bara plötsligt. Är orolig att jag inte är tillräckligt trång eller nåt sånt (har fött barn), men jag vågar inte fråga.

Hoppas någon därute har några kloka ord att svara. Ni tjejer får ju givtevis gärna också dela med er av era erfarenheter

• Svar på tråden Måste ställa 2 pinsamma frågor - (killar se hit)
  • Leo1961

Jag kan inte tänka mig att det skall vara någon skillnad på att suga av en omskuren eller puppad kuk. Samma funktioner över hela linjen. Förhuden dras tillbaka av sig själv när kuken står om man inte har förhudsförträngning, men då skall man nog se till att få det åtgärdat av hygieniska skäl före man börjar ha sex.

Fråga 2: Det kan finnas en myriad olika anledningar till varför man plötsligt slaknar. Man kan bli störd (telefon, en trängande fis, ett vaknande barn eller vad fan som helst) eller man kan helt plötsligt tappa fokus av andra skäl -inklusive att man tillfälligt tappar sugen för att fortsätta knulla. Detta händer säkert kvinnor ibland också, men är inte lika uppenbart av naturliga orsaker. Nervositet för att komma för snabbt kan vara en annan orsak eller att man får för sig att kuken slaknar, och så börjar man nojja på det och VIPS så har den kroknat. Det kan också bero på att den ställning man för tillfället intagit är obekväm och smärtsam. Själv har jag varit med om att kuken slaknat när jag plötsligt fått kramp under fotvalven och jävligt ont. Det KAN även bero på viskositeten i fittan och att man inte uppnår tillräcklig friktion för att bibehålla ståkuken. Sånt händer! Byt ställning, gå över i en oral fas... Sätten är flera.

Ta en paus och sug lite på kuken tills den återfått sitt apterade tillstånd.

• minatre

Som Leo säger så behöver du inte dra tillbaka förhuden när du suger eftersom den mer eller mindre dras tillbaka av sig själv när han får stånd och ju hårdare stånd desto mindre behöver du tänka på förhuden Innan han fått ordäntligt stånd så brukar jag inte direkt suga utan i så fall runka, slicka osv tills den står...sedan suger man/jag. Men det är säkert olika hur man gör med det

• Micke81

Doggystyle med tjejens ben innanför killens brukar klämma åt lite extra.

• Anonym (Sthlm:are)

Åh tack snälla ni för svaren!

• Micke81

Min favorit är när tjejen stoppar in hela penisen i munnen och lekandes med tunga och sug låter den växa i munnen. De e najs :o)

Svar på tråden Måste ställa 2 pinsamma frågor - (killar se hit)