• en 2006 bebis

JÄRFÄLLA!

Hej alla järfälla bor!

Jag har fått lite kort info om vissa förskolor i järfälla området här på fl.. och jag har sökt 3 olika platser och fick hem papper idag att min son har fått en plats på en förskola som jag inte hade sökt, och vill höra om nån vet något om den förskolan, han har fått plats på Råsten, som jag förstått ligger i viksjö.. vi kommer bo i ett nytt område precis brevid barkarby flygfält, är det en lång bit därifrån? och är det nån som vet nått om förskolan? det är sååå svårt att välja när man inte har nån aning alls om vad det är för typ av ställen, och jag har verkligen inte möjlighet att försöka åka dit och gå runt å kolla på flera olika förskolor heller och ringer man är de klart att personalen pratar bra om den förskolan dom jobbar på! så hjälp mej nån som vet snälla!! det här e ju såå viktigt vart man placerar sina barn............

• Svar på tråden JÄRFÄLLA!
  • MKAsson

Jag har ingen aning om hur det är på en endaste förskola i Järfälla, vi flyttade från Barkarby i höstas när lillan var runt 8 veckor. Men jag vet att det är en bra bit att åka mellan Barkarby och Viksjö, cirka 10-15 minuter med bil. Så jag hoppas att du har möjlighet att få en plats närmre...

• Leniz77

Min son har fått oxå fått plats på Råsten nu i augusti. Jag har varit är och träffat personalen och tittat på lokalerna och jag tycker att det verkar bra. Kan hålla med om att det är en bra bit mellan Barkarby och Viksjö så jag tycker oxå att du ska försöka få en plats närmare er. Om inte så antar jag att vi ses på invänjningen i augusti :o)

• Leniz77

hmm märks att vårt tangentbord inte funkar som det ska ...missar bokstäver här och där ...

Svar på tråden JÄRFÄLLA!