• vill bli mamma meddetsamma

vilka blommor passar till guldfärgade skor? (bröllop)

Jag köpte idag jättesöta ballerinaskor med liten klack till min vita enkla klänning. Vi ska gifta oss i rådhuset. Jag ville först ha rosor i vitt, rosa och rött men det passar kanske inte till guldiga skor, jag behöver nya förslag på blommor!

• Svar på tråden vilka blommor passar till guldfärgade skor? (bröllop)
  • Fille Fjonkan

Jag hade kallor som hette Mango har jag för mig. De var guldgula med mörkrött inuti. Jag hade en mörkröd klänning, gulssmycken och guldskor, så blommorna var helt perfekta

• Linblom

Självklart passar de blommorna till dina guldskor! Du kan ju ha guldtråd runt stjälkarna och kanske lite i buketten också, så återkommer guldfärgen!   Lycka till!

Har en liten Elvira född 070507
  • vill bli mamma meddetsamma
    Linblom skrev 2008-06-27 12:09:42 följande:
    Självklart passar de blommorna till dina guldskor! Du kan ju ha guldtråd runt stjälkarna och kanske lite i buketten också, så återkommer guldfärgen!   Lycka till!
    det var en bra idé! tack för svar! jag hittade också idag världens sötaste armband och halsbandssmycke i for av ett hjärta på Sisters! De har JÄTTEFINA smycken i märket pearls for girls, tror jag det heter. Där är pärlor i både rosa och guld och vitt så det blir perfekt!
Svar på tråden vilka blommor passar till guldfärgade skor? (bröllop)