Ägglossningsflytningar - Innan, under eller efter?
En gång för alla nu..
Jag får dessa omtalade geleklumparna /äggviteflytningar i mitten av varje mens. Antar att dessa är Äl flytningar. Men kommer dessa innan, under eller efter ÄL?
En gång för alla nu..
Jag får dessa omtalade geleklumparna /äggviteflytningar i mitten av varje mens. Antar att dessa är Äl flytningar. Men kommer dessa innan, under eller efter ÄL?
det undrar jag med så jag hoppar på här! Jag har haft vita flytningar i ca 4 dagar utan att veta vad tusan det är...
Jag har liksom inte vita flytningar utan det ser verkligen ut som äggvita (rå). Mycket, som trådar eller klumpar (sorry för detaljen) har "vita" flytningar i vanliga fall.
Det är en djugel det där. Har ni försökt länge?
okej... nej första försöket efter ett missfall i v 10...
Hur länge har ni försökt?
Mina flytningar är nästan som vatten ibland och ibland som du beskriver.. Man blir inte klok på detta. Hehe
För mig kommer de efter, men jag är inte säker på att det är så för alla. Jag tror jag har hört att det förväntas komma före och under ÄL.
Men jag tänker mig att det antagligen är där för mig också när jag har ÄL, men att jag märker det först när ÄL är över och det kommer ut... Kanske.
Fy vad hemskt med missfall. Det är min mardröm, men som en tröst känner jag flera tjejer som fått missfall och alla blev snabbt gravida efter det
Vi ska börja nu i Juli efter att ha väntat i snart 4 år på att få börja (studier, ekonomi osv..)
Håller tummarna på att det går fort
e som i elin skrev 2008-06-25 21:15:56 följande:
Jag har också frågor ang detta. Jag får flytningar som känns som mens fast de är utan blod. haft de både denna och förra månaden. De är denna månaden vi kört för att försöka bli gravida. Me jag vet inte riktigt när jag har min ägglossning så jag undrar för jag fick så de hängde kvar idag när jag var på toa, ursäkta språket men vill veta va de kan vara. de var som sagt som mens fast utan blod som hängde kvar. någon som kan veta om de var själva ägglossningen eller inte??
Fick utomkvedes i april och blev opererad så de har varit så här efter operationen inte så här mkt flyttningar tidigare i någon cykel.
man borde ha en klocka som ringer varje månad när man har ÄL så man inte behöver gå och tänka på det=)
längtan efter barn skrev 2008-06-25 21:31:25 följande: