Erfarenheter av cyklarna på ica maxi av märket Mustang?
Är dem bra? Vet ni någon som haft problem med dem? är dem bättre än Biltemas cyklar?
Är dem bra? Vet ni någon som haft problem med dem? är dem bättre än Biltemas cyklar?
Visste inte att de säljer Mustang på Maxi, men jag har haft det märket förr om åren och då var jag jättenöjd iaf!! Men jag vet ju inte hur de är idag...
De cyklar jag hade var 3-växlade och efter några år krånglade 2:an på båda, men det var som sagt inget fel första åren...
Hej!
Jag har jobbat i cykelbranchen i ca 10 år, är det en vuxen cykel eller barncykel som du är ute efter? Om det är en barncykel så skulle jag säga att det inte är nån större skillnad, men om du ska ha en till dig själv skulle jag rekomendera Biltemas hojar. De är kanska bra specade för att va från en varuhuskedja.
Fråga gärna mer om du vill.
SKORPIONA:Det du kan behöva göra är en växel justering, den e ganska enkel att gör själv om det är ett Shimano växelsystem. Jag kan förklara om du vill..
Haha, jag skulle säga en 24", ja en begagnad är ju inte fel eftersom han växer. Han kan ju få en ny när hen får nästa cykel (26"). Om du köper en beg kan du få en "märkescykel" med lite bättre kvalité, jämfört med om du köper en ny.
I Råd & Röns test av barncyklar så fick Mustang klart sämst betyg, bla. så gick framgaffeln av....
Läs mer på,
www.radron.se/templates/ProduktTest____915.aspx%20ur%20Råd%20&%20Rön%20nr%203/07