Du måste logga in för att svara i en tråd.

• xenaa

"Knäcker" du ryggen?

Jag är i behov att någon kncäker min rygg åhh!
    Sambon är de ingen mening för han hatar ljudet.
    Får stå ut tills vi åker till min bror, svägerskan gör de alltid på mig så skönt

Fler som gillar att "knäcka" ryggen?

♥LEO♥
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden "Knäcker" du ryggen?
  • Agapi

ja de är super skönt. Får jätte ont ibland när kotorna ligger fel och då hjälper de oftast. Fast skönast är såklart att gå till en riktig kiropraktor och få allt utdraget och tillkäckt =P

• xenaa
    Agapi skrev 2008-06-26 08:38:05 följande:
    ja de är super skönt. Får jätte ont ibland när kotorna ligger fel och då hjälper de oftast. Fast skönast är såklart att gå till en riktig kiropraktor och få allt utdraget och tillkäckt =P
    jag har aldrig gått till en kiropraktor funderar dock på att göra det. för känns som att mina kotor ligger fel hela tiden. hmm
    ♥LEO♥
  • idiblon yes

Nej, och jag hatar när andra gör det för ljudet låter förfärligt.

• tristania

Min man gör det.....och det låter hemskt.

• Titrania

Ohja, minst en gång om dagen. Mitt tips (som jag fick hos min sportläkare ) är att ligga i "framstupa sidoläge" och bara 'vända över' armen om ni förstår? Knakar gott i hela ryggen

• finntroll

ohh, gu så skönt det är. man känner sig som en ny människa varje gång

• Agapi
    xenaa skrev 2008-06-26 08:39:12 följande:
    jag har aldrig gått till en kiropraktor funderar dock på att göra det. för känns som att mina kotor ligger fel hela tiden. hmm
    Gör de! De e jätte skönt,och bra om man har ont i ryggen. Känner väldigt tydligt att mina kotor trycks ihop ibland och inte lägger sej rätt. Kiroprakton hjälpte mej mycke att se vaför jag får så, både svankar mycke och vrider fötterna fel när jag går så allt blir snett och jag får ont. Svårt att ändra bara sådär men bra att veta så kanske man kan få lite mindre ont iaf =)
  • Andaloal

Gick hos kiropraktor förut som kombinerade kiropraktik med lite massage det var skönt.
    Lät hemskt då han knäckte i nacken på en. Som om huvudet slets bort. Men de satt nog kvar

Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • xenaa
    Andaloal skrev 2008-06-26 08:53:41 följande:
    Gick hos kiropraktor förut som kombinerade kiropraktik med lite massage det var skönt.Lät hemskt då han knäckte i nacken på en. Som om huvudet slets bort. Men de satt nog kvar
    jaa haha minns när jag följde med min mamma till en kiropraktor och han började att knäcka lite smått så där skulderbladen o så. sen kom han till huvudet. så tog han hennes huvud som han skulle vrida av den. så där som man gör i filmer hahaha
    helt sjukt.
    kunde inte sluta skratta för de såg roligt ut. men morsan mådde as bra sen
    ♥LEO♥
  • Maggiepuh

Under själva knakningen har jag ont men sedan är det rena himmelriket.

Svar på tråden "Knäcker" du ryggen?