vart ska jag skicka mordeskapsintyget???!
ah ni ser ju frågan :P
ah ni ser ju frågan :P
Till inläsningscentralen i Östersund.
Försäkringskassans inläsningscentral, 839 88 Östersundhttp://www.forsakringskassan.se/kontakt/skicka_blanketter/index.php
jag lämnade in min hos försäkringskassan de gick kalas =)
okej . du råkar inte ha adressen dit ?
Du kan väl lämna in den till din försäkringskassa i din kommun
Du kan som sagt lämna in den på närmaste försäkringskassa kontor så stämplar de pappret och skickar sen själva upp det till sin inläsningscentral. Kan vara bra att veta att om man lämnar in papprerna på "kontoret" så kan det ta längre tid då de faktiskt skickar upp alla inkomna papper till sin inläsningscentral, helt galet tycker jag...
Vilken olycklig tangentbordsmiss i rubriken, menar inte att vara språkpolis men visst är det lustigt vilken skillnad två små bokstäver gör...
Angående pappret skickade jag in mitt jättesent till inläsningscentralen men har fått svar så allt verkar vara OK. Lika bra att skicka det själv så det inte blir liggande i nån hög och samlar damm.
Är det någon vet hur lång tid efter det att man skickat in alla intyg (moderskapsintyg, arbetsgivartyg mm) som man får hem en anmälan som man sedan skickar in till FK?
Det var ett tag sedan jag skickade in mina intyg nu, och någon anmälan har fortfarande inte dykt upp med posten. Loggar in på deras hemsida varje dag ungefär med min e-leg, men det står att inga inkomna ärenden är registrerade...