• Anonym (porris)

Mjukporr - tips och var man kan köpa?

Jag vill ha tips på bra mjukporrfilmer. Gärna hederliga hetero-filmer, och inte massa gangbang eller lesbiskt.

Var hittar man såna och vilka filmer rekommenderas?

• Svar på tråden Mjukporr - tips och var man kan köpa?
  • Janneman

Det finns nog inga! De flesta mjukisar är sönderklippta hård porr filmer. Det finns inga pengar i att producera låtsas sex. om du vill ha lite mjukare porr kan väl gamla danska och svenska filmer från 70-talet vara ett altrnativ. Mycket hår, inga direkta närbilder, men ändå fullt ut. Lesbiskt är vanligare i mjukporr än hårdporr beroende på att det inte finns utstående könsorgan på tjejer. Vilket gör det lättare att klippa filmerna.

• Anonym (porris)

Happ, det lät ju kul

Jag vet att lesbiskt är vanligt och det kan jag ta, men inte enbart.

Trodde nog att det skulle finnas NÅN film för oss vanliga dönickar

• Janneman

Anonym (porris) skrev 2008-06-26 13:11:07 följande:

Happ, det lät ju kul Jag vet att lesbiskt är vanligt och det kan jag ta, men inte enbart.Trodde nog att det skulle finnas NÅN film för oss vanliga dönickar
    Det är svårt med mjuk erotisk film för antingen blir det löjligt och töntigt eller så blir det våldsamt som extra krydda.
    Jag tror att det bästa du kan göra är att ringa till någon seriös sex shop (sådan utan runkbås) och fråga. Dom brukar ha koll på alla böjelser och kan rekommendera rätt typ av film.
    Jag själv såg en del film med lite mjukare porr och med handling i på 80-talet som kanske skulle funka. Dock är det könsorgan och in&ut i bild. Fast inte så mycket närgånget och sprutorgier m.m.
  • Anonym (porris)

Jag har inga problem med närbilder osv, jag tycker bara inte om när det blir för mycket eller vad man ska säga. Jag skulle vilja se helt vanliga människor ha helt vanlgit sex

• Kallemannen

Tipsa gärna vad dom filmerna heter.

Janneman skrev 2008-06-26 14:08:11 följande:
    Anonym (porris) skrev 2008-06-26 13:11:07 följande:
    Det är svårt med mjuk erotisk film för antingen blir det löjligt och töntigt eller så blir det våldsamt som extra krydda. Jag tror att det bästa du kan göra är att ringa till någon seriös sex shop (sådan utan runkbås) och fråga. Dom brukar ha koll på alla böjelser och kan rekommendera rätt typ av film.Jag själv såg en del film med lite mjukare porr och med handling i på 80-talet som kanske skulle funka. Dock är det könsorgan och in&ut i bild. Fast inte så mycket närgånget och sprutorgier m.m.
Svar på tråden Mjukporr - tips och var man kan köpa?