• Gith

*Hej! Har tänkt att köpa en gungställning

Hej!

Har tänkt att köpa en gungställning till våra barn. Är det någon som vet var man kan köpa en för inte så mycket pengar. På granngården här hemma har de för 995 kronor men jag tycker det är lite dyrt. Tack för svar.

Gith

• Svar på tråden *Hej! Har tänkt att köpa en gungställning
  • solrosblad

Kolla på blocket..
    Järnbutikerna säljer, byggvaruhusen, coop, K-Rauta tror jag, ställen där de har trädgårds och bygg varor...

• Frannyfine

Silvan bygg..Bygg max..och sen alla begagnade sidor..Kolla i typ små annonser. elelr sätt ut en annons..Brukar finnas billiga radannonser i lokaltidningen

• sebbeman

Silvanbygg har en jättefin gungställning i stål eller vad det är(?) med 2 st gungor + en sån där man kan sitta 2 st på......den kostade runt 700 kr finns att köpa till babygunga för ca 120 kr....

• Såpan

Sheepy har jag fått tips om. Jag har inte hunnit dit än men jag ska.

• drakon

Är det någon som vet vad en gungställning kostar på Barnens Hus?

• Glad

699:- och är den gröna o röda. Heter can-can.
    Den finns även på Maxi och är hundra kronor billigare där; dvs 599:-
    Vi tittade på nätet o de skulle ha 300-400 för dom. 2 st gungor + tvilling gunga. Kan byta ut gunga till babygunga. I vår bekantskaps krets har många mor- o farföräldrar köpt gungställningar i 1 års present!

• Bast

Köpte en begagnad gungställning med två gungor + tvillinggunga för 100 kronor. Köpte till en enklare babygunga för 69 kronor. Billigt och bra!!!!!
    Satte ut en annons i lokaltidningen om "gungställning köpes, max 100:-".

Svar på tråden *Hej! Har tänkt att köpa en gungställning