• Flizan30

Viking line/partykryssning-Finland!

Vi är ett gäng tjejer som vill åka på partykryssning och funderar på Finlandsfärjan.Är det bra ös där? Har hört att det är väldigt mycket raggning på båten..alltså typ att dem flesta hamnar i säng med en annan. är det verkligen så galet? Isåfall skippar vi det gärna.. Men det kanske skiljer åt mellan båtarna? vilken är roligast att åka på? Vissa har väl spa också?

• Svar på tråden Viking line/partykryssning-Finland!
  • Hellvira

Jag har jobbat och pendlat till skola i finland på dessa båtar och ja. Det är som du beskriver
    kolla www.vikingline.se så hittar du kanske info om båtarna?

• Me o Mike

ja det kan va drag och det är ju ingen som TVINGAR er att hoppa i säng med nån!

• miliasmamma

När vi åkt ed cinderella har vi alltid varit ett gäng som umgåtts, visst blir det en del raggande, men inte så mkt mer än på krogen tycker jag inte.

Cinderella har även spa, har inte testat det själv, har inte haft så stor lust att lägga pengarna på det :)

Är inte så mkt för fester längre, men det kan vara kul att komma iväg på en sån här kryssning någon gång ibland ändå :)

• Flizan30

MulleNuh!: hehe det har du rätt i. Men jag har hört om kvinnor och män som raggas upp i hissar osv. men det kanske är överdivet? Inte så kul kanske. Men spa låter ju inte fel.

• Nyfiken gul

jag rekommenderar antingen Cinderella eller Birka paradis!

raggningen är betydligt överdriven... visst raggas det men för det mesta är det med glimten i ögat och jag har då aldrig varit med om att folk inte kan ta ett nej.

• Me o Mike

Nämen så är det! Killar och tjejer raggar var som helst där..

Flizan30 skrev 2008-06-26 22:55:03 följande:
    MulleNuh!: hehe det har du rätt i. Men jag har hört om kvinnor och män som raggas upp i hissar osv. men det kanske är överdivet? Inte så kul kanske. Men spa låter ju inte fel.
  • miliasmamma

Hmm, hade väl varit samma sak på krogen om det funnits hissar där? ;)

Svar på tråden Viking line/partykryssning-Finland!