Tycker du det är äckligt att rensa fisk?
Min man har en lugn och trivsam hobby, nämligen fiske. Tyvärr är det jag som måste rensa eländet sen, och jag tycker det är SÅ äckligt! Nån mer som ryser av dessa tarmar o inälvor?!
Min man har en lugn och trivsam hobby, nämligen fiske. Tyvärr är det jag som måste rensa eländet sen, och jag tycker det är SÅ äckligt! Nån mer som ryser av dessa tarmar o inälvor?!
Njae.. egentligen inte. Jag är så van. Men när man tänker efter så är det en äcklig sak man håller på med, man pillrar och skär och bökar i någons lik. Är vegetarian så jag slipper helst, men så hemskt är det inte. Då är det värre att stycka en älg!
nej.... det e väl inget jag längtar efter direkt .... det berör mej inte så mycke..... men jag skulle aldrig vilja jobba med att ränsa fisk
alltså, jag måste ta hem sånna där latexhandskar från jobbet för jag vågar inte röra i fisken! Men barnen ser på med skräckblandad förtjusing o tycker det är jättespännande haha!
Ja, det luktar ju så j-a illa! Men nu gör jag det inte längre...sist var väl när jag var 12 år eler nåt och man fortfarande fiskade.
Usch ja!! Tycker det är vidrigt,tappar matlusten helt! =(
Äh, det är väl inte värre än att ha sex...
Nej - jag har faktiskt inte ens tänkt tanken.
jag rensade fisk för första gången i måndags! första fisken var vidrig att rensa, men efter ett tag så gick det som smort!
Är en van rensare men tycker att det nog är lite äckligt, eller rättare sagt lukten ger mig huvudvärk (jag får migrän av att stycka och packa kött också)