Har du spått dig någon gång?
Undrar jag som spådam...hur vanligt är det att spå sig egentligen? Berätta gärna om hur det var också!
Undrar jag som spådam...hur vanligt är det att spå sig egentligen? Berätta gärna om hur det var också!
Nej, men har funderat på det.
Nej, men jag vill såååå gärna
Vågar inte
jag spådde mig hos en romersk (heter det så?) dam för några månader sen. Kan inte säga att det var nånting som stämde in på mig =(
Nej men jag skulle nog vilja.
Japp,det har jag gjort
2gånger.
Stämde sådär.
Dam 1 hade rätt i att en vän till mig hade det svårt&skulle dö.Allt annat var fel.
Dam 2:gissade på att jag skulle bli berömd&hamna på löpsedlar(Inte hänt),få barn sent(Sant kanske),träffa en utländsk man(Sanning med modifikation:jag är utländsk&han är Svensk,så egentligen är han väl en utlänning i relation till mig? )
Men hursomhaver,det var spännande att bli spådd.
oh..många som gjort det..vill oxå..men är lite feg för att få reda på för mycket ..
Jag har inte gjort det men min mamma var och gjorde det igår hos en kvinna och hon fick höra massa saker om sig själv, sitt liv och om oss barn. Och ALLT stämmde!
Helt sjukt!
Jag ska själv gå till henne snart, eftersom jag blev så nyfiken av allt hon sa om mig till mamma.
Min mamma har även varit på sån där hypnos när man går tillbaka till ens förra liv, det var en häftig upplevelse!
För allt det som hon berättade om då stämde så väl in på hur hon är idag, lever idag och massa annat.
Helt sjukt! Jag är super intresserad av allt sånt där.
Spännande!
Kan du inboxa om hos vem hon har varit?
Jag spår mig själv. men jag skulle gärna gå till någon annan!
Var på en storseans för några veckor sedan och fick en hälsning från en av min brors kompisar som blev påkörd för två år sedan. hon bad mig hälsa min bror att hon finns med honom. Och ite till :)