• marina 81

Har du spått dig någon gång?

Undrar jag som spådam...hur vanligt är det att spå sig egentligen? Berätta gärna om hur det var också!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du spått dig någon gång?
  • miliasmamma

Nej, men har funderat på det.

• Tindra02

Nej, men jag vill såååå gärna
    Vågar inte

• Miami Inc

jag spådde mig hos en romersk (heter det så?) dam för några månader sen. Kan inte säga att det var nånting som stämde in på mig =(

• Soffiloffan

Nej men jag skulle nog vilja.

• marina 81
    Tindra02 skrev 2008-06-27 01:06:08 följande:
    Nej, men jag vill såååå gärna Vågar inte
    vad är det som skrämmer dig?
  • Tant Greta

Japp,det har jag gjort
    2gånger.
    Stämde sådär.

Dam 1 hade rätt i att en vän till mig hade det svårt&skulle dö.Allt annat var fel.

Dam 2:gissade på att jag skulle bli berömd&hamna på löpsedlar(Inte hänt),få barn sent(Sant kanske),träffa en utländsk man(Sanning med modifikation:jag är utländsk&han är Svensk,så egentligen är han väl en utlänning i relation till mig? )

Men hursomhaver,det var spännande att bli spådd.

• TereseA

oh..många som gjort det..vill oxå..men är lite feg för att få reda på för mycket ..

Akiim är mitt liv 071004
  • Shqiptari

Jag har inte gjort det men min mamma var och gjorde det igår hos en kvinna och hon fick höra massa saker om sig själv, sitt liv och om oss barn. Och ALLT stämmde!
    Helt sjukt!

Jag ska själv gå till henne snart, eftersom jag blev så nyfiken av allt hon sa om mig till mamma.

Min mamma har även varit på sån där hypnos när man går tillbaka till ens förra liv, det var en häftig upplevelse!
    För allt det som hon berättade om då stämde så väl in på hur hon är idag, lever idag och massa annat.

Helt sjukt! Jag är super intresserad av allt sånt där.

• Tant Greta

Spännande!
    Kan du inboxa om hos vem hon har varit?

Shqiptari skrev 2008-06-27 01:22:37 följande:
    Jag har inte gjort det men min mamma var och gjorde det igår hos en kvinna och hon fick höra massa saker om sig själv, sitt liv och om oss barn. Och ALLT stämmde!Helt sjukt!Jag ska själv gå till henne snart, eftersom jag blev så nyfiken av allt hon sa om mig till mamma.Min mamma har även varit på sån där hypnos när man går tillbaka till ens förra liv, det var en häftig upplevelse!För allt det som hon berättade om då stämde så väl in på hur hon är idag, lever idag och massa annat.Helt sjukt! Jag är super intresserad av allt sånt där.
  • Dojdan

Jag spår mig själv. men jag skulle gärna gå till någon annan!

Var på en storseans för några veckor sedan  och fick en hälsning från en av min brors kompisar som  blev påkörd för två år sedan. hon bad mig hälsa min bror att hon finns med honom. Och ite till :)

När är det min tur att bli mamma?
Svar på tråden Har du spått dig någon gång?