• Black Lady

Är du nöjd med din Ikea Ektorp soffa?

Går i soffbytar tankar och fastnat lite för Ikeas 3 sitsiga Ektorp så nu undrar jag om du är nöjd med din?

Eller är det någon annan som du skulle rek istället?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du nöjd med din Ikea Ektorp soffa?
  • Noctis

Ektorp-soffan är underbar soffa att sitta OCH sova i.
    Ångrar inte alls mitt köp.

• jesslin

Skönt att höra. för vi funderar på hörnbäddsoffan.

Sofia 12 okt 04 fröken busan nummer ett , Emilia lillan 13 juni 08.
  • kramgrisen

har för mej att de kan bi regält nersuttna.. ville ha en sådan men sambon sa nej..=(

• Noctis
    kramgrisen skrev 2008-06-27 09:34:17 följande:
    har för mej att de kan bi rejält nersuttna.. ville ha en sådan men sambon sa nej..=(
    så länge som man flyttar på kuddarna och även vänder på dom med jämna mellanrum så blir den inte nersutten. Iaf så har inte våran blivit det.
  • pulmones

Absolut toknöjd!

Just för att vi har småbarn. Spills det något så är det bara att ta av tyget och tvätta allt är bara att kasta in i maskin.

Jättebra och snygg slit och släng soffa hade jag varit singel hade jag kanske satsat på en dyrare/snyggare soffa men med småbarn så hade det varit tokit

• Black Lady

Det som jag tycker lockar lite xa är att den är tvättbar när man har små barn, ett annat alt är skinn men jag vet inte,
    fler synpunkter tack

• kramgrisen

najs. då får jag slåss för den =) är bra som ni säger om man spiller. nu ahr jag inga barn men en hund som fäller och en sambo som älskar äta i soffan.. har kvar vår gamla bäddsoffa.. fågelbo eller vad den heter. är med bra men jag tycjer inte det är så snygg som jag tyckte när vi behövde den..

• MeNoLike

min soffa är inte ett dugg nersutten... har haft den i 4 år. den används flitigt

Mamma till tvillingarna Maximilian & Timothy 070325
  • Mickis74

Vi fick hem hörnsoffan i söndags och den är helt underbar att sitta i...ska nog göra den till en bäddsoffa så småningom också.

• skåne tjej

Fina men för dålig kvalitet, blir nedsuttna och ser begagnade ut fort.
    dessutom är de små och inte särskilt djupa.

First God created man, then he had a better idea...
Svar på tråden Är du nöjd med din Ikea Ektorp soffa?