• Anonym (funderar)

Ni män, har ni provat sätta på en uppblåsbar barbara?

Ni män, har ni provat sätta på en uppblåsbar barbara?
    ÄR det skönt? Det har väll funnits i ca 100 år minst på marknaden.

• Svar på tråden Ni män, har ni provat sätta på en uppblåsbar barbara?
  • Anonym (S)

fniss fniss..lite OT men jag såg en dokumentär om en man som försörjde sig på att sälja plastfittor Det var den enklaste billigaste konstruktionen. Typ en fryspåse med ett hål i som man skulle fylla med ljummet vatten. Han gjorde gott med pengar på den uppfinningen!

• Anonym

Nej, och kommer aldrig att göra det iheller

• Anonym

Jag såg en inspelad amatörfilm med en man som satte på sin latexdocka. Jag lovar, det såg hemskt och sorgligt ut. Jag har svårt att tänka mig att det finns en gigantisk marknad för detta för hur mysigt är det att knulla en plastdocka. Det måste ju bara vara skönare att runka själv...

• War

Anonym (S) skrev 2008-06-27 20:05:49 följande:

fniss fniss..lite OT men jag såg en dokumentär om en man som försörjde sig på att sälja plastfittor Det var den enklaste billigaste konstruktionen. Typ en fryspåse med ett hål i som man skulle fylla med ljummet vatten. Han gjorde gott med pengar på den uppfinningen!
    Miss Softie... fick en sån av en kompis i present.
    Har den fortfarande oanvänd i en låda nånstans
  • Anonym (S)
    War skrev 2008-06-27 20:16:15 följande:
    Anonym (S) skrev 2008-06-27 20:05:49 följande:
    Miss Softie... fick en sån av en kompis i present.Har den fortfarande oanvänd i en låda nånstans
    Jaaa det var en sån jag menade, men jag kom inte på namnet! fniss fniss bara namnet säger ju allt...miss softie...kanske kan bli mitt nästa nick..?
  • War

Anonym (S) skrev 2008-06-27 20:39:02 följande:

Jaaa det var en sån jag menade, men jag kom inte på namnet! fniss fniss bara namnet säger ju allt...miss softie...kanske kan bli mitt nästa nick..?
    Har aldrig blåst upp den, men ouppblåst minner den mest om en hundbajspåse.
  • Anonym (kille)

nej, men killar som provat det är ochså människor. Skulle jag gjort det skulle jag inte skämas för det men däremot killar som tvingar eller våldtar kvinnor borde skämmas.

• Anonym (kille)

nej, men killar som provat det är ochså människor. Skulle jag gjort det skulle jag inte skämas för det men däremot killar som tvingar eller våldtar kvinnor borde skämmas.

• Yesorno

Hahahaha...

War skrev 2008-06-27 20:41:47 följande:
    Anonym (S) skrev 2008-06-27 20:39:02 följande:
    Har aldrig blåst upp den, men ouppblåst minner den mest om en hundbajspåse.
Svar på tråden Ni män, har ni provat sätta på en uppblåsbar barbara?