Blodblåsor på muffen nära ljumskarna...
Jag skulle vilja höra om det är nån mer som får så här.
Jag får som små blodblåsor på själva "venusberget" (ska väl vara korrekt uttryckt va?), nära ljumskarna. De blir liksom fyllda och blir som en blobb och då iom att de sitter så nära ljumskarna så skaver det ju och klämmer när låret går emot eller så när man rör sig. Även en troskant som hamnar där kan vara förödande.
Har varit tvungen att ta hål på dem för att det ska hända nåt men det är inte lätt ens med en skalpell vill jag lova o dessutom måste man stå o klämma på det för inte rinner blodet ut av sig själv för att det är hål inte!
Har tidigare haft liknande fast mer som nån finne/varblåsa då, men det var ytterst sällan och jag har trott att det haft med nån inflammerad hårsäck att göra. Dessa blodblåsor har däremot blommat upp flera stycken (en i taget) nu sedan jag blev gravid så det kanske är nån hormongrej?
Nån som har en aning om vad det är? Hur man bör vårda det? Eller bara nån som tröstande kan tala om att de inte heller har en aning men att jag iaf inte är ensam? Hehe, låter lagom patetiskt det här. Jaja, kör på...hoppas nån har nån kommentar =)