• Niinaaa

bankdosan

Fan vad less jag blir.

Jag kan inte ens byta batteri i min bank dosa
    Sätter ju in det rätt. Finns ju inte så mkt att välja på...ändå kommer det bara upp liksom fyrkanter!!!!!!

GAAAAAAAAAH måste ju in på banken idag!!!!!

• Svar på tråden bankdosan
  • Mirris

Känns som enda gången då det är bättre med Handelsbanken

Jag lyckades oxå göra fel, och för sent o allt va det var.. så det var bara o kliva in på banken o ställa sig i kön på måndan *suck*

Hoppas det löser sig för dig.

• Niinaaa

vad var det för fel då ?

• Mirris

Har för mig att jag väntade för länge innan jag bytte.. man ska ju byta så fort nån symbol kommer upp i rutan.. menjag väntade typ tills den inte gick igång igen.

Fick en ny dosa på banken då.

• Niinaaa

Ah...så har jag oxå gjort

• Tjimtjom

Hm, jag har iof Nordea så det kanske inte är samma men min dosa sätter inte på sig förrän man stoppar in bankkortet.

• Suskiv

Det är därför man går till baken när den visar lågt batteri då byter de gratis åt en.

Fast det är mer pinsamt att åka in då och då för att låsa upp den när barnen fått tag i dosan.

• Niinaaa
    Suskiv skrev 2008-06-28 20:11:12 följande:
    Det är därför man går till baken när den visar lågt batteri då byter de gratis åt en. Fast det är mer pinsamt att åka in då och då för att låsa upp den när barnen fått tag i dosan.
    men jag frågade en gång här på FL och fick massor med svar att man skulle byta batteri själv.
    typiskt dumma mig att lyssan på FL
  • Thegran
    Svar på #9
    det kan man, men man ska inte vänta tills batteriet är helt dött innan man byter
  • Mirris

Jag var in på banken en annan gång för att byta.. det var då hon sa till mig att dom inte gjorde det längre utan jag fick åka o köpa ett batteri och byta själv.
    Hänvisade till Claesolsson gjorde hon.

Men när jag äntligen masat mig iväg för att köpa, då hade den ju redan stannat. Så det var bara o kliva in på banken igen *suck*

En annan gång fick sonen fatt i den och satt o toktryckte innan jag fick tag i den. Så då låste han hela dosan.. bara bara o stå i kö IGEN för att få den upplåst.

• nennemamman

har du den orangefärgade dosan från swedbank? , det står på deras hemsida att den dosan ska man inte byta batterier i själv utan gå till banken med den,

• Niinaaa

nej det är en svart liten dosa som man ska byta batteri i.
    Ska åka in på banken på måndag

• Niinaaa

jo men min dosa gick inte att slå på längre så jag väntade nog för länge.

• Tecken
    Niinaaa skrev 2008-06-28 20:21:49 följande:
    men jag frågade en gång här på FL och fick massor med svar att man skulle byta batteri själv. typiskt dumma mig att lyssan på FL
    Här, där jag bor, byter de inte batterierna på banken. Och skulle de göra det, så vore det nog inte gratis! Men du kan ju byta dosa på banken, om den har gått sönder.
  • majo74

Ett tips hos Swedbank (säkert fler banker) när barnen har spärrat dosan är att ringa deras telefonbank. De kan oftast spärrhäva på distan och är öppet till minst 23,00. Har ni inte tjänsten så skaffa den gratis nästa gång ni har vägarna förbi ett kontor, skulle bli tokig utan den möjligheten till kontakt.

• alexgumman

Har den där halvklumpiga svarta platta dosan och behöver byta batteri nu. Men då ska man ha nån jävla minimal mejsel och skruva upp locket me först. Det är ganska irriterande. Ska försöka gräva fram nåt litet att öppna med nu.

Svar på tråden bankdosan