• Anonym (undrar)

Professionell massage av manlig massör, vad tycker din man/kille om du skulle få?

Jag läser till ett yrke där man kan vara i behov av massage då och då, ryggen påfrestas. En av mina klasskamrater har en pojkvän som utbildar sig till något inom massage, typ naprapat eller likn.
    När jag sade till min kille att den här killen skulle komma till vår skola och ge massage till den som ville, för ett rabatterat pris - sade han att det absolut inte var ok för honom, att jag skulle få massage av en manlig person!

Visste att han var lite svartsjuk, men trodde inte han skulle reagare så starkt på en sån här sak. Vad tycker ni, finns det någon mer här, vars kille/man inte skulle gilla det? Vill bara kolla lite, hur ovanlig han är, om detta är helt "outrageous" eller om det är vanligare än jag tror?

• Svar på tråden Professionell massage av manlig massör, vad tycker din man/kille om du skulle få?
  • Intelligenti pauca
    Anonym (undrar) skrev 2008-06-28 15:56:09 följande:
    Jag läser till ett yrke där man kan vara i behov av massage då och då, ryggen påfrestas. En av mina klasskamrater har en pojkvän som utbildar sig till något inom massage, typ naprapat eller likn. När jag sade till min kille att den här killen skulle komma till vår skola och ge massage till den som ville, för ett rabatterat pris - sade han att det absolut inte var ok för honom, att jag skulle få massage av en manlig person!Visste att han var lite svartsjuk, men trodde inte han skulle reagare så starkt på en sån här sak. Vad tycker ni, finns det någon mer här, vars kille/man inte skulle gilla det? Vill bara kolla lite, hur ovanlig han är, om detta är helt "outrageous" eller om det är vanligare än jag tror?
    Som tur är så tycker inte min man det skulle göra någon skillnad.Fattar liksom inte varför?
    För den som är intelligent räcker det med få ord
  • Suri

Han skulle inte ens kommentera detta. Skulle tycka att det lät jättebra, skönt för mig att få massage.

• Anonym

Det hade inte min sambo brytt sig om. Inte när han vet om det! Men det är klart att hade han fått reda på det efter ett tag att jag hade fått massage flera gånger av en manlig massör och inte sagt något så då hade han nog undrat.Jag tycker att det är obehagligt när partnern är för svartsjuk.Lite ska man nog vara annars så tror jag inte att det är normalt.Men jag har sett så mycket vad det här med svartsjuka kan göra I början är det gulligt och dulligt Men när det går så långt att man inte kan ta till affären själv Eller det ringer på mobilen i ett kör mm mm Då ska man ta sin säng och gå som det gamla utttrycket säger Lycka till i livet nu!

• Anonym (undrar)

Ja, han är ju inte jättesvartsjuk annars. Lite, men inte så att det påverkar mitt och vårt liv negativt tycker jag. (5,5 år tillsammans)..

• Anonym (Anne)

Min skulle reagera samma Bli helgalen!

• Anonym (suck)

Men herregud - hur barnsliga män har ni?!

Det är ju ett JÄTTETROLIGT scenario att massören skulle slita av er kläderna och ha hett sex på massagebordet, verkligen jättetroligt... För det är ju så alla massörer gör, de får så bra rykte då...

Innerligt glad över att min man inte tänker lika fånigt.

• Anonym (Anne)

Anonym (suck) skrev 2008-06-28 16:08:56 följande:

Men herregud - hur barnsliga män har ni?!Det är ju ett JÄTTETROLIGT scenario att massören skulle slita av er kläderna och ha hett sex på massagebordet, verkligen jättetroligt... För det är ju så alla massörer gör, de får så bra rykte då...Innerligt glad över att min man inte tänker lika fånigt.
    Just det hände med min kille hans x,hon var hos en massör och de blev kära
  • Lolilla

Sjuklig svartsjuka. Om man inte tycker att personen man älskar är värd att få hjälp som lindrar ens smärtor så är han en skitskalle. Skulle tydligt deklarerat att jag tänkte göra det ändå, och sen gjort det. Klarar han inte det kan han dra åt helvete.

• Cassanna

Min sambo skulle aldrig opponera sig över något sånt. Hade varit en annan sak om det var hans bästa polare då skulle jag förstå men absolut inte i detta fallet!
    Tycker han e överdrivet svartsjuk...

• Fröken perfekt

Jag går var 3e vecka och får grundlig massage av en manlig massör varför i hela världen skulle min man bry sig om det?

Svar på tråden Professionell massage av manlig massör, vad tycker din man/kille om du skulle få?