• Anemia

Tatuerade stjärnor...

Verkar bli mer och mera populärt, men faktiskt, jag fattar det inte. Har de någon speciell betydelse eller vad?
    En stjärna för mig skulle vara ungefär som att tatuera in en brödrost eller nåt på magen- för mig är det just bara en stjärna.
    Så, ni som har stjärnor, vad betyder de för er?

• Svar på tråden Tatuerade stjärnor...
  • MinEmPsi

älskar stjärnor, är min egen himmel... ska tattora in en till sjärna i min himmel..för min ängel som jag har i himmelen! så stjärnorna betyder mycket för mig!

• Anemia

okej, då är jag med! alla har säkert olika betydelse för sina stjärnor, men det verkar väldigt populärt just nu med dem.
    ungerfär som för 10 år sen då alla gjorde ödlor..

• MinEmPsi

Ni andra som har gjort stjärnor kanske det betyder något annat men för mig är det min egen himmel! älskar stjärnor!
    har de på underarmen!!

• Anemia

kanske ska tillägga att jag inte har några planer på att tatuera in en brödrost på magen :)

• Bebis

jag tycker det kan vara riktigt fint, sen är det väl så att de kan ha olika betydelse för var och en som gör dem. Sen är det ju ett rätt enkelt motiv som man kanske inte ångra lika lätt som nån kletig liten seriefigur heller.

Don't Panic
  • Anemia

har ni kollat på aftonbladet idag? 42 bilder på mkt fula/felgjorda tatueringar. kanske taskit å garva, men några av de värsta var gjorda på fyllan

• Alvi
    Anemia skrev 2008-06-28 23:27:19 följande:
    kanske ska tillägga att jag inte har några planer på att tatuera in en brödrost på magen :)
    Hahahahaha!!!

....

Jag gillade tigern och Kentajävel mest (eller vad fasen det nu stod...! )
    Ule buku på er!
  • Anemia

ingen brödrost, men nästa gång blir det en fågel fenix...stoooor!

• Mia118

Jag har en månskära och fyra stjärnor på vänstra bröstet..Det blir snart en stjärna till. Månskäran står för mig och en stjärna var för barnen.

• Andaloal

Jag har 3 stjärnor bara för att de är snygga. Blir fler.

Du vet att du bor på en liten ort när folk vet saker om dig innan du själv vet om dom
  • MysMinna

Jag har sju stjärnor, Börjar i nacken och följer ryggraden i ett fall. Jag skaffade dem för att jag älskar stjärnor.

Svar på tråden Tatuerade stjärnor...