• Linda1976

Odd Molly i Göteborg? Var?

Var finns det störst Odd Molly-utbud i Göteborg? Ska på kavajbröllop i augusti, med trädgårdsfest efteråt, och då känns en Odd Molly-klänning "lagom".

Eller har nån annan ett tips på snygga festklänningar i Göteborg. Känns inte så kul att komma i en H&M-klänning, men vill inte lägga flera 1000 heller. Sådär max 2000 har jag tänkt!

Tacktack!

Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Svar på tråden Odd Molly i Göteborg? Var?
  • Fröken perfekt

Jag brukar hitta små klänningar hos Karen Millen lagom fina för att ha på tillställningar.

• Linda1976
    Fröken perfekt skrev 2008-06-29 13:00:01 följande:
    Jag brukar hitta små klänningar hos Karen Millen lagom fina för att ha på tillställningar.
    Men pratar vi inte flera 1000 då?
    Det finns ingen mening med livet, det handlar om att hitta ett sätt att stå ut // Magnus Betnér
  • Fröken perfekt

Nix, brukar ligga runt 2000 för en som går till knät. Mycket som är lite för mycket klassiskt och 40-tal ibland, men oftast har de någon söt och lagom festlig klänning.

Linda1976 skrev 2008-06-29 13:00:28 följande:
    Men pratar vi inte flera 1000 då?
  • Linda1976
    Fröken perfekt skrev 2008-06-29 13:05:43 följande:
    Nix, brukar ligga runt 2000 för en som går till knät. Mycket som är lite för mycket klassiskt och 40-tal ibland, men oftast har de någon söt och lagom festlig klänning.
    NK då eller?

Puttar upp tråden också!
  • Fröken perfekt

Ja, NK designers har haft Odd Molly tidigare i alla fall men har inte tittat efter det senaste året.

Linda1976 skrev 2008-06-29 13:32:46 följande:
    NK då eller? Puttar upp tråden också!
  • Linda1976

Puttar upp - är det INGEN som shoppar O M i Göteborg?

• Brollie

Hm, NK är kanske nåt att kolla?
    Annars Kålle & Ada, Fiorucci, RUS, Milk and Honey och jag vet en butik på Hönö som sålde OM förut iallafall.

• Linda1976

Great! NK blir första anhalt i vad som snart är panikshopping

• Yummie

Åhlens har också Odd Molly har jag för mig.

• CeciliaB

På frölunda torg har affären brevid Rut mfl (kommer ej på va den heter) en massa O M....

• Linda1976

Var på Frölunda torg? AH!!! Nu vet jag... Touch menar du!!

• Linda1976

Eller stavas det Tatch kanske

• CeciliaB
    Linda1976 skrev 2008-07-01 19:49:56 följande:
    Eller stavas det Tatch kanske
    Ja precis...=)
  • Linda1976

Great, ska kolla där också

• Ankan 77

in.at.on sport

Tel. 031 - 92 10 67

G. Flygplatsv. 26
    42337 TORSLANDA

..har en hel del OM

Mira, född 20/6-06
  • Linda1976

Kanon! Får åka på sightseeing på Hising Island också då!

Svar på tråden Odd Molly i Göteborg? Var?