Har svarta män i regel stötte penis?
ja, som rubriken lyder???
ja, som rubriken lyder???
Nej det tror jag väl inte, varför skulle de generellt ha större snopp än andra män välden över?
Ingen som vet??????
nej
Nej det är en myt
Japp, det är myt. Har dock ingen erfarenhet av sex med mörkhyade, men vet ju folk som haft det. Det sägs att asiater i regel är mindre välutrustade än nordbor. Vad tror ni om det då? Lite OT dock.
Jag har hört (eller läst) men det kan gott vara en stor myt! att svarta är större och att asiater ska vara minst. Men som sagt, ta det med en stor nypa salt
Jag ligger nästan uteslutande med negrer. Tycker kanske inte deras kuk är generellt större än vita. Ligger inte bara med negrerna för kuken utan för det är lättare med dom när man bara vill ha lite kravlöst sex. Vita killar kärar ner sig så lätt.
Enligt kvinnor som jag känner och dom har haft sex med svarta så påstår dom att svarta har inte större kukar än vita,asiater känner jag inte till,har aldrig träffat på en kvinna som har haft sex med en asiat,jag tror att det är inte lika vanligt att vita kvinnor attraheras av asiatiska män...
Vet inte hur det är för alla, men de jag har varit med som är "svarta" varit hmm.. rikligt utrustade