• Kajsan

Tack för svaret?

ÅÅå vad jag stör mig på alla som KRÄVER svar här.
    Ofta ofta ställer folk frågor i redan etablerade trådar.
    Ex: Tråden om kattungar, tråden där 45 st föräldrar pratar om sina kattungar.
    Då kommer det in nån och frågar: "Hur ser man att en kattunge har svamp på tungan?"
    Om den personen inte får svar fort som f-n så kommer det ett nytt inlägg om att hen minsann är ignorerad och tar illa upp!
    Eller så får människan ett snabbt och långt svar av nån men kommenterar det ändå med "Puffar upp, nån som kan svara mig?" eller varför inte, inget svar alls, utan en ny fråga direkt.

Om man kommer in i en tråd där folk redan pratar så är man ju forhoppningsvis väldigt välkommen in ( ivarjefall i de trådar jag hänger i ) Men varför KRÄVER man svar av okända människor, som ska lägga tid på att skriva ett långt svar, och sen tackar man inte ens för svaret eller visar med minsta livstecken att man läst?

Nä, det gör mig grinig idag!

• Svar på tråden Tack för svaret?
  • mintchocolate

Jo tack, känner igen det där!

Vissa skriker efter svar och så svarar man, kanske till och med söker efter svar till dem och vad hör man från TS? Ingenting. Nej, nu har TS fått vad hon vill, då är hon nöjd.

Eller som du skriver. Man svarar (på ett trevligt sätt dessutom) och vad kommer för "svar" från TS? "Någon?" Men snälla människa...
    Helt okej att ignorera om någon är otrevlig, men annars?

Ibland undrar jag hur folk är uppfostrade faktiskt.

Jag skriver inte till folk för att folk ska berömma och tacka mig, men en reaktion på att man lagt ner tid på att svara är väl inte för mycket begärt?
    Jaja, de gör ju bara bort sig själva, inte många andra som vill svara en sådan TS heller.

• Alderia

Hehehe. Startade en liknande tråd för ett par veckor sedan.

• Kajsan
    Alderia skrev 2008-06-30 13:46:26 följande:
    Hehehe. Startade en liknande tråd för ett par veckor sedan.
    Ja det har ju vart ett par genom åren, men det är alltid lika störande
Svar på tråden Tack för svaret?