• Eruraina

jag kommer alltid älska dig.....

Jag vet inte var jag skall börja. Antagligen från början. flyttade upp till sthlm augusti 2002. Hade under hela sommaren haft kontakt med en kille via nätet, som klargjorde han hade flickvän, men att vi kunde vara vänner. Eftersom jag flytta x antal mil hemifrån och inte kände någon. vi träffades och umgicks hela dagen och på kvällen tog han med mig på fest hos några av hans vänner. Vi gick ut och gick hem tillsammans, och då hände det som inte fick hända. vi hade sex, och jag vet det är en dålig ursäkt att vi var fulla. Vi träffades dagen efter för prata och bestämde vi inte fick göra så, ändå låg vi igen emd varandra.... och gjorde det ganska intensivt ett par veckor. Tills jag börja bli kär i honom. Jag sa att jag inte orka. Att jag inte ville mer. Om inte han ville lämna sin flickvän, men det kunde han inte. Livet gick vidare, och jag flyttade hem igen för fortsätta studera. Åkte upp på besök ett halvår senare och hade given sovplats hemma hos honom. Han var fortfarande tillsammans med sin flickvän. Men berättade att han tänkte göra slut, för det fanns inga känslor kvar och hade inte gjort på längre. Och att jag hade fått honom förstå det. Han berätta även då att han älskade mig. Och jag sa det är försent nu, det är ord jag velat höra då. Blev smått ovänner, för han inte accepterade jag hade telfonkontakt med en annan kille. Vi hördes inte på flera månader. vi insåg själv båda hur korkade vi var. Han berätta när han fick veta jag skulle gifta mig, högg det till inom honom. Att jag borde vara hans. Och ingen annans. Tiden gick och mitt förhållande sprack. Och han hade ny. Som han förlovade sig med i höstas. Och jag blev besviken. Speciellt eftersom han inte sa det till mig innan. Har i helgen varit i sthlm och fråga om vi skulle ses. som vänner. Men han kunde inte, skulle iväg på annat håll. Men berättade att han alltid skulle älska mig.

Jag blir rent förvirrad. För det finns ett speciellt band mellan oss två. som alltid kommer vara där, det försvinner inte fast vi är nästan 100mil ifårn varandra. Men sen vet jag oxå att jag aldrig skulle kunna lita på honom...Han har varit med mig samtidigt som han hade sin förra tjej. Och han skulle kunna vara med mig nu, fast han är förlovad.

Vad hade ni gjort?

• Svar på tråden jag kommer alltid älska dig.....
  • Karpet

Jag tycker nog att du har skrivit svaret själv i ditt inlägg. Han är ingen vidare bra kille, han ser till att han hela tiden får äta kakan och ha den kvar. Han är en sådan kille som antaglien aldrig släpper en tjej helt eftersom det påverkar hans redan stora ego positivt att ha en massa tjejer som springer efter honom och suktar.

Ta allt han säger med en grävskopa salt och se dig om efter en riktigt man istället för en liten fjant.

• Zezana

Herre gud vilken sörja.. Till att börja med: Vill du ha honom ? Vill du dela ditt liv med honom ? Skulle du klara av att lita på honom ?

Om du svarat ja, ta kontakt med honom & prata igenom precis allt, bestäm er en gång för alla om det ska bli ni två eller inte..

Om du svarar nej, ja då är det juh inte mkt att fundera på..

• Nennah

Det är nog bara du som kan avgöra vad som är rätt för dig...
    Men jag tycker att det är en spännande historia som ni har haft och det är kanske det som har hållit passionen/mystiken mellan er vid liv. Tror du att det kommer hålla i sig även när du blir den han lovar evig kärlek? Kommer du inte alltid undra om han fortfarande har någon vid sidan om?

• Eruraina

Ja, jo jag har ju det. Egentligen. Men måste jag bryta helt med honom då? Eller kan jag hålla kontakten. Men säga att det får vara på ett helt vänskapligt plan. Hans fästmö, vet inte ens om att jag finns!

• Eruraina

Nej, jag skulle aldrig kunna lite på att han skulle vara mig trogen. Så förhållande är uteslutet.

• MrsCD

Aven om det kanns som om man alltid kommer alska nagon, sa ar det ofta sa att man glommer bort de kanslorna, sarskilt nar man blir kar pa nytt.
    Skit i honom.

• Eruraina

jag vet att jag inte älskar honom. Säger han så för få mig dit han vill?

• Eruraina

Ja. tyvärr. Nu funderar jag på om jag skall bryta helt med honom.

• Zezana

Det vore kanske det bästa, bryta helt & gå vidare med ditt liv.. Du själv lär må mkt bättre av det i framtiden..

Svar på tråden jag kommer alltid älska dig.....