• Lisette84

Tibrokök

Nån som köpt kök från tibrokök?
    Vilket köpte ni?
    Är ni nöjda med erat kök och kvaliten??

Ska beställa vårat kök i veckan och är lite nyfiken på vad andra tycker.

• Svar på tråden Tibrokök
  • Pollypåse

Tänkte eventuellt köpa kök ifrån dem för en tid sedan. Mailade flera gånger men fick aldrig svar...

..så jag struntade i dem.

• Lisette84

de va ju kanske inte så bra...

• Pollypåse

Nej, men de har riktigt fina kök. Jag hade naturligtvis legat på mer om jag hade bestämt mig men jag hade fler alternativ.

• mimmi006

Vi har sigill (tror jag) från Tibro och jag är nöjd med det. Tycker dock inte att det är så stor skillnad mot ett ikeakök, så jag skulle inte välja det om jag gjorde nytt... vårt ingick i huset delvis. Det man märker kvalitén på är att själva inredningen och luckorna är tåliga och stabila. Men att det skulle vara ett sånt finsnickeri, nej, det är det inte!

• Lisette84

sigill heter det vi har beställt med.. dimmgråa... de ser ju superfint ut på bilderna och i affären så man får ju hoppas på de.

• skåne tjej

Tibrokök har jättefina kök verkligen. Hur kvaliteten är vet jag inte, för vi kom inte så långt. Jag fastnade för ett härligt lantkök där. Enbart snickerierna kostade strax över 200 tkr så vi lade ner det...

First God created man, then he had a better idea...
  • Lisette84

oj... vårat är med lantligt och ganska stort ändå.. stort gammaldagsigt skafferi, endel små detajljer och så... och de kommer gå på strax under 100... allt som allt.
    vilken skillnad. ni måste ha ett monsterkök då lr?

Svar på tråden Tibrokök