Före/efterbilder av bantning sökes
Söker efter före/efterbilder av just din framgång av viktminskning, och av vilken kur som funkade bäst.
Söker efter före/efterbilder av just din framgång av viktminskning, och av vilken kur som funkade bäst.
Jag har bilder i mitt bildgalleri, man måste klicka upp dom, annars ser dom lite tokiga ut. Jag har ätit nyttig mat, tre lagade mål och 3 mellanmål,mycket grönt, och rört på mig. (promenader, gympat hemma och cyklat) Sett till att vara aktiv i vardagen,undviker onyttigheter m.m. m.m. Minus 20 kilo på 5 månader och 13 kilo kvar att gå ner.
Någon mer som har lite inspirerande före och efter bilder?
Finns tydligen ingen som har det.
finns i min blogg i ett inlägg...vill du se kan jag leta reda på exakt rätt inlägg?
hittade inte inlägget med la upp bilderna igen, välkomna in och kommentera gärna
länken till bloggen hittar ni nedanför...
jeanettel; Jättebra jobbat med vikten!
tack!
nu dalar det sakta men säkert uppåt igen pga graviditeten, men ska kämpa mig ner igen efter bebisen har kommit ut!
förra graviditeten gick jag upp 25 kg, å det är dom kiloa du såg på första bilden (dom ville ju inte försvinna). innan det var jag smal...men nu är jag snart igenom vecka 27 och har bara gått upp ca 5-6 kg så jag känner mig nöjd ändå!