• Cesselina

Någon som har en mars bebis på gång?

Hej på er!

Jag har idag testat poitsivt efter mitt femte IVF med donerade spermier. Är det någon mer här som har en mars bebis på gång? Om jag har förstått det hela rätt så planeras det till 8 mars.

Vore kul att följas!

Cesselina

• Svar på tråden Någon som har en mars bebis på gång?
  • Stumpan

Garttis  Grattis
    Här e en till som väntar barn, fast vi har BF1/2 Detta är vårt2:a barn vi väntar vår son e föbbi nov-05 efter 4st IVF!!!

Leon vårat allt & bebisen i magen!!!
  • epa77

Om FL:s kalender räknar rätt och jag har turen att allt går vägen så har jag BF den 2/5.

• Birger

Jag har BF 28.2, men om bäbisen inte vill titta ut i tid kan det dröja till mars.. Testade positivt idag:)

• Cesselina

Vad roligt att vi är fler. Hur mår ni då? Jag får en fruktansvärd mensvärk som typ sitter i en timma och sedan käner jag inget på ett tag. Man blir lite orolig över värken men det sägs ju att det ska vara så. Jag försöker slå bort oron och tänka på annat.

• epa77

Får också värk som kommer till och från, ordentlig magknip. Antar att det är som det ska. För övrigt är det väldigt lugnt på symptomfronten.

Birger - GRATTIS!

• små räkorna

hej på er.
    jag hoppas kunna göra er sällskap snart då jag har TD den 11/7.
    grattis alla ni som redan har plussat.....

stolt tvillingmamma-hoppas på ett syskon
  • Zagis

Jag har BF den 3/3 efter två IVF och ett FET. Jag har också värk till och från. Värst är det på kvällarna och har även börjat må illa ganska ofta. Vilket jag faktiskt är jätteglad över för jag har längtat efter att få känna symtom

• epa77

Zagis - grattis!

Jag skulle också vilja känna lite mer, växande bröst eller något åtminstone...

Svar på tråden Någon som har en mars bebis på gång?