• Anonym

Vad menar min dejt med detta? 69:an....

Min dejt sa (på skoj?) att han ville att vi skulle ha 69:an men att han då inte skulle göra ngt utan liksom bara frestas och bli upphestad (vi pratade lite sånt allmänt...)

då undrar jag, hur menar han egentligen att vi ska stå/ligga/sitta för att han ska se mig och jag suger av honom?

Vad är smidigast liksom? hihi

• Svar på tråden Vad menar min dejt med detta? 69:an....
  • Anonym

Han på rygg och du på knä...funkar toppen tycker jag =)

• Spicy woman

Lättast är väl att ligga ner. Du suger av honom, samtidigt som han slickar dig.

• Anonym

så att jag liksom står på knä vänd från honom med rumpan typ i hans ansikte... känns ju skitpinsamt

• LoveMA

Det låter som en bra idé. Eller motsvarande liggande på sidan. Kan vara toppen för en man, inte alls pinsamt - tvärt om, njutsamt.

Anonym skrev 2008-06-30 17:58:55 följande:
    så att jag liksom står på knä vänd från honom med rumpan typ i hans ansikte... känns ju skitpinsamt
  • Anonym

jag tycker att det känns pinsamt typ om man har sex första gången att börja med sånt, men det kanske är jag som är pryd?

• Anonym

Oftast ligger man väl bredvid varandra eller på varandra fast åt olika håll.

Typ du sitter gränsle, fast baklänges över honom, med din mus över hans ansikte och så suger du av han samtidigt...

• LoveMA

Första gången kan man ju hitta på annat. Det finns ju så mycket. Det är ju resan som är målet...

Anonym skrev 2008-06-30 18:02:07 följande:
    jag tycker att det känns pinsamt typ om man har sex första gången att börja med sånt, men det kanske är jag som är pryd?
  • Anonym

känns som jag måste prestera så mycket när han föreslår /säger en sån sak redan innan vi haft sex.
    jag kanske är larvig?

känns fånigt att ligga där med musen över honom och han ska ligga och GLO

• Don38

Haha .. ja och han ser hur du blotta ditt anus ..he he

Anonym skrev 2008-06-30 17:58:55 följande:
  • Anonym

Don, är det inte lite pinsamt?

• LoveMA

Vi är många män som gillar att titta, det är en del av njutningen, var tror du annars det stora intresset för porr kommer ifrån...

• camila

Kanske fungerar med tejp eller plåster där bak haha

• Anonym (tjej)

Många killar gillar utsikten, det är oftast tjejen som känner sig lite väääl blottad
    Men du kan ju prova Sen när du väl ligger där och du känenr att det blir för jobbigt så ska du självklart inte göra det. Men det kan vara kul å testa för dig, vem vet, du kanske älskar det

Svar på tråden Vad menar min dejt med detta? 69:an....