• sagogryn

Ansiktskräm utan onödiga tillsatser. Var hittar jag det?

Jag söker en "vanlig" ansiktskräm utan en massa onödiga tillsatser. En ren och naturlig kräm. Jag har blandad hy, men är ganska torr i aniktet i perioder.

• Svar på tråden Ansiktskräm utan onödiga tillsatser. Var hittar jag det?
  • skånetös78

Skulle kunna tänka mig att det finns bra grejer på antingen en hälskokostaffär eller på apoteket..vet att det finns något märke som jag TROR heter Urtekram eller nåt liknande och i det märket är det enbart naturliga ingredienser! Om du är nyfiken så brukar det märket finnas på hälskokostaffärer!

**Blivande Fru Nordström**
  • mrskensington

Här finns organiska och ekologiska hudvårdsprodukter av olika slag, men jag har inte själv provat någon av ansiktskrämerna:
    www.simplypure.se

• Flower fairy

Urtekram är grymt bra !

• sagogryn

Urtekram måste jag prova. Sedan fick jag tips om en A kräm, vet ngn om den är bra i ansiktet?

• AstraTrillian

A-creame är toppen. Jag har haft den i ansiktet i drygt ett halvår och den är mycket bättre än dyra cremen jag använde innan. Fått finare hy och blivit av med torra fnaspartier.

• sagogryn

Då ska jag prova a kräm också. Blir en massa testande . Tack för alla tips! Jag tar gärna emot fler

• Mallan76

Kan varmt rekommendera weleda samt lush!

Vet ej var du bor, men om du inte bor i en stad som har en lush-butik, kan du enkelt beställa från deras hemsida. Weleda finns i de flesta hälsokostaffärer.
Svar på tråden Ansiktskräm utan onödiga tillsatser. Var hittar jag det?