• annie29

Funderar på att boka en resa till Cypern Ayia Napa, Paradise Village,nån som varit där? Bredvid hotellerbjudandet står det "familjekuppen",verkar vara lite billigare då,nån vet vad som menas med det?

Har hittat en resa till Cypern ,Ayia Napa, Paradise Village,letar efter ett bra pris på Solresor,hitta ett ganska bra,men just på den raden står det all inclusive och familjekuppen.
    Fattar ju vad all inclusive betyder,men vad menas med "familjekuppen", det är flera tusen kroner billigare om man väljer en likadan resa,men där det inte står nåt med familjekuppen,då kan man ju undra varför?!

Nån som vet?

Det kan ju inte vara nåt negativt,vill ju boka ikväll innan resan försvinner!
    (vi har 2 barn med oss)

Annars vill jag gärna höra från er som har bott just på detta hotell,var de mycke liv av festande folk på kvällen/natten?, långt till nå centrum med affärer m.m? badstrand?

MVH:Annie

• Svar på tråden Funderar på att boka en resa till Cypern Ayia Napa, Paradise Village,nån som varit där? Bredvid hotellerbjudandet står det "familjekuppen",verkar vara lite billigare då,nån vet vad som menas med det?
  • annie29

förtydligar mig lite!

Alltså denna resa är flera tusen kronor billigare än dem andra som är exakt likadana!

• Jiie

De e nog bara bra!
    Typ att de sparar pengar för familjen eller hur man ska förklara!

071227 0828 3765 50
  • matina

Hej, vi ska åka till paradise village i Augusti med två barn. det verkar vara ett jättefint hotell som ligger ca 5km från ayia napa. Väkommen till vår Cypern tråd www.familjeliv.se/Forum-3-105/m32007118.html
    där vi precis diskuterat just detta hotell. Familjekuppen vet jag inte va det står för, ring till dem imorgon.
    När har ni tänkt att åka då?

• annie29

vi tänkte åka i slutet av juli! jag kommer in på sidan och kollar lite! Tack!

• soffi72

Hej
    Angående familjekuppen har jag ingen aning om, men har bott på hotellet & vi var supernöjda. Tyvärr var inte maten någon höjdare,men allt annat var jättebra.
    Stranden som ligger 2min från hotellet är jätte fin.
    Vi var inne i stan 2 ggr. Vi var på tivolit & det var poppis hos barnen.
    Det ligger ett stort vattenland inte långt från hotellet som var bra.
    Det ligger ju lite utanför stan, men det störde inte oss.
    Barnunderhållningen var jättebra.
    Boka hotellet, ni kommer att få en toppensemester.

Svar på tråden Funderar på att boka en resa till Cypern Ayia Napa, Paradise Village,nån som varit där? Bredvid hotellerbjudandet står det "familjekuppen",verkar vara lite billigare då,nån vet vad som menas med det?