• Anonym

hur "hängiga" ska dom vara för att man ska behöva göra ett lyft?

Någon gång i framtiden skulle jag vilja få mina tomma "ärtpåsar" att se ut som att dom har någon fyllning.
    Antagligen kommer det sluta med att jag nöjer mig med dom där sladdriga sakerna och lever livet som vanligt. Men fram tills dess har jag i alla fall en fråga...

Efter två graviditeter så har ju som sagt boobsen inte riktigt samma form som innan, dom är mycket sladdrigare och lite hängigare. Eftersom dom krympte från en B-kupa till en i storlek A så hänger dom inte så fruktansvärt mycket. Men hur "mycket" kan dom hänga innan man även måste göra ett lyft?

• Svar på tråden hur "hängiga" ska dom vara för att man ska behöva göra ett lyft?
  • Fröken perfekt

Det beror helt på hur höga krav man har på resultater.

• Anonym

hmm..okej...svårt att svara på antar jag...vet inte vad jag ville ha ut av frågan egentligen.

Äsch..vill ju ändå ha en bebis till innan det är dags, om det någonsin händer. Får ta tag i det mer på allvar då...

• Fröken perfekt

Jag har både lyfy och fyllt, men jag hade otroligt höga krav på att det hängiga skulle bort.

• Anonym

Ren nyfikenhet, men kanske svårt att svara på, vad kostar det?
    Lyft? Förstoring?

• Fröken perfekt

Jag betalade drygt 60, men det beror helt på vilken klinik man väljer. Kan skilja enormt

Svar på tråden hur "hängiga" ska dom vara för att man ska behöva göra ett lyft?