Nää, nu behöver jag verkligen hjälp! Val av vardags trosmodell.
Jag är verkligen trött på de trosorna jag har, urtvättade och tråkiga, mitt liv behöver piffas upp Efter jag fick tvillingarna är det inga trosor som sitter uppe, de rullar ner och det är bara massa mage överallt. Sladder-daller och ojämt. Innan har jag alltid haft Tai-modell, det har passat mig. Jag gillar inte att ha något sittandes på höften, men vill inta ha maxi-modell, det är för tantigt.
Magen blev verkligen konstig efter tvillingarna, om det sitter en lapp/rosett på mitten av trosorna hamnar den inte på linje med naveln och över midjan buktar det ut på höger sida och under midjan på vänster sida. Jag behöver något som håller ordning eller iaf döljer lite av det här. Men det är ett problem till, jag är inte liten och nätt Så det ska vara i stl 50-52 och måste vara i bomull.
Jag har inte tid och inte heller lust att springa omkring i massor av affärer för att leta och köpa olika modeller som senare visar sig vara sämre än de jag redan har. Och om jag mot all förmodan skulle hitta några bara är det slut nästa gång jag kommer till stan.
Snälla hjääälp mig