• Anonym (oj...)

Hjälp..Växer ögonbrynen ut igen..

Jag fick för mig att vaxa mina ögonbryn istället för att noppa dom.. o så klart händer det som inte får hända.. lyckas dar bort mer än halva ögonbrynet.. hur  lång tid tar det innan det växet ut igen... för det gör dom väl...Generad

• Svar på tråden Hjälp..Växer ögonbrynen ut igen..
  • Me o Mike

haha.. Va jobbigt.. Ja dom växer ut igen! Annars hade man ju inte behövt plocka dom!

• Earth Angel

Ja, det gör dom...men plockar eller vaxar man fel för många gånger på samma ställe så kan dom sluta växa så var försiktig i framtiden.

• Anonym (oj...)
    Earth Angel skrev 2008-07-01 12:29:54 följande:
    Ja, det gör dom...men plockar eller vaxar man fel för många gånger på samma ställe så kan dom sluta växa så var försiktig i framtiden.
    haha tro mig jag lär aldrig göra om det igen.. har lärt mig att uppskatta min pinsett ;)
  • Me o Mike

Jag såg på nån tv-reklam när en tjej ska vaxa sina ögonbryn. Ser ju helt UNDERBART ut!

Anonym (oj...) skrev 2008-07-01 12:32:53 följande:

haha tro mig jag lär aldrig göra om det igen.. har lärt mig att uppskatta min pinsett ;)
  • Leather Cravat

Tar låååång tid innan dom har växt ut helt =/

• Anonym (oj...)
    Leather Cravat skrev 2008-07-01 12:48:23 följande:
    =( nääää...
  • Alderia
    Svar på #6

Leather Cravat skrev 2008-07-01 12:48:23 följande:
    Eh, det är ju olika från person till person det där. Inte alls säkert att TS ögonbryn växer lika långsamt som dina.
  • Anonym

Anonym (oj...) skrev 2008-07-01 13:41:02 följande:

=( nääää...
    Nej, det tar någon månad bara.
  • Leather Cravat
    Alderia skrev 2008-07-01 13:42:23 följande:
    Svar på #6Leather Cravat skrev 2008-07-01 12:48:23 följande:Eh, det är ju olika från person till person det där. Inte alls säkert att TS ögonbryn växer lika långsamt som dina.
    Eh..
  • Leather Cravat
    Anonym skrev 2008-07-01 13:42:37 följande:
    Anonym (oj...) skrev 2008-07-01 13:41:02 följande:Nej, det tar någon månad bara.
    En månad är ganska lång tid utan ögonryn..
  • Alderia
    Svar på #10

Leather Cravat skrev 2008-07-01 13:49:27 följande:
    Eh..
    Ja?
  • Anonym (-.-)

Jag brukar vaxa,. Det är väldigt smidigt. Vet inte hur du gjorde. JAg brukar klippa ut en form och lägga den unter brynen. Lämnar dock lite space och noppar eventuella hårstrån med pincett.

• Anonym (oj...)
    Anonym (-.-) skrev 2008-07-01 13:58:04 följande:
    Jag brukar vaxa,. Det är väldigt smidigt. Vet inte hur du gjorde. JAg brukar klippa ut en form och lägga den unter brynen. Lämnar dock lite space och noppar eventuella hårstrån med pincett.
    jag hade en sån där liten remsa,men den gled upp samtidigt som jag drog..=( o det blev ju inget bra..
Svar på tråden Hjälp..Växer ögonbrynen ut igen..