Men din man kanske kan ta kort på dig om du vill det.. Är inte så svårt att ta fina bilder i svart-vitt. Jag hängde upp ett vitt lakan och sen ställde jag kameran på en pall längre bort, zoomade och bestämde var jag skulle stå.. Sen ställde jag in kameran så det tog 10 sekunder innan kameran tog bilden..
Jag tog bilder på mig och min förra hund, hade dock kläder på men de blev riktigt fina, många som frågat om jag varit hos någon fotograf för att ta dem :)..
Just lakanet i bakrunden gör att det ser ut som en studio, jo just de ja, jag hade en lampa riktad mot mig så det blev skugga också :).
Svart-vita bilder är så fantastiskt vackra och jag tror säkert du eller din man kan ta dem själva :)
Hade gott // Lisa!!
EllenDell skrev 2008-07-01 17:09:46 följande:
Om du bor i Örebro kan jag rekommendera Atelje Rapid. Fotografen där är jätteduktig med många års erfarenhet och han är väldigt proffessionell. Vi var till honom när vi tog våra bröllopsbilder och jag är supernöjd. Om man tittar in på hans hemsida så verkar det också som att han tar gravidfoton också(det finns ett foto på en mage med fyra händer, fast med kläder. Men man kan väl tänka sig att det inte är många som vill ställa upp med sina nakenfoton som reklam på hans hemsida).Jag skulle vilja ta nakenfoto profil i svartvitt där man håller för brösten.. sånna foton är så fina och stilrena. Mitt problem är att min man inte tycker att det är en lika bra ide.. försöker övertala honom i alla fall :)