• fr Svår

Kan man läcka fostervatten SÅ tidigt???

låg och vilade en stund...märkte plötsligt att mina byxor var våta mellan benen...
    och då menar jag våta! har fått hänga dom på tork nu...:S
    vad f*n?!?, tänkte jag...har föreliggande moderkaka och min första tanke var "shit, nu blöder jag!!!"...hade svarta kläder så jag var tvungen att gå på toaletten och kolla. inget blod. skönt!
    tyckte dock det luktade skumt. annorlunda än flytning och mer än svett...
    hjälp, läcker jag fostervatten???redan???, blev nästa tanke...

nu kan jag inte släppa detta!
    inte bra OM det skulle vara fallet och man inte gör ngt åt saken, kan man ju tänka...
    känns pinsamt att ringa bb också...
    hej, jag är i v. 24 och undrar om jag kan ha börjat läcka vatten?!...
    nån som har ngn idé???

• Svar på tråden Kan man läcka fostervatten SÅ tidigt???
  • Me o Mike

omöjligt för oss att veta. Mest troligt så är det ändå vattninga flytningar.
    För är det fostervatten så är det INTE bra.

• fr Svår
    MulleNuh skrev 2008-07-01 17:16:09 följande:
    omöjligt för oss att veta. Mest troligt så är det ändå vattninga flytningar.För är det fostervatten så är det INTE bra.
    det är klart det är omöjligt att veta! ;)
    tänkte bara slänga ur mig det här innan jag ev. ringer ngnstans...
    nej...det är ju inte precis det!
    men jag tänkte som så här: är det vatten borde det ju fortsätta att komma...
    eller?!
  • Me o Mike

hm vet du, det är absolut inte pinsamt att ringa om det! Självklart ska du ringa förlossningen och lyssna.

• fr Svår
    MulleNuh skrev 2008-07-01 17:19:48 följande:
    hm vet du, det är absolut inte pinsamt att ringa om det! Självklart ska du ringa förlossningen och lyssna.
    mmm...kanske skulle göra det!så man kan sluta tänka på det...
  • Me o Mike

do it!

Men jag vågar nästan "lova" att det bara är flytningar.

• fr Svår
    MulleNuh skrev 2008-07-01 17:21:29 följande:
    do it!Men jag vågar nästan "lova" att det bara är flytningar.
    mmm...det är bara det att det var så mkt mera bara...och annorlunda, tyckte jag...
  • Me o Mike

jag hade så med min första. Kändes som att det MÅSTE ha varit vatten, men det var flytningar och lite kiss!

• fr Svår

okej!

är väl antagligen det oxå. ;)

i morgon ska vi ändå på ul, så man kan ju annars avvakta och se...och fråga där i värsta fall...?!

• Me o Mike

ja gör det, men om du känner att det verkligen läcker så ska du ringa förlo..

• fr Svår

men som sagt, OM det är vatten så lär det väl komma mer...och blir det så igen så är det ju ganska uppenbart...

Svar på tråden Kan man läcka fostervatten SÅ tidigt???