• Solnapappan

Vem introducerade leksaker i sexet?

Var det du eller din partner som introducerade leksaker i ert sexliv, hur regagerade du om det var din partner som överraskade dig med leksak?, vad var den första leksaken du/ni använde och vad köpte/fick du för någon?

• Svar på tråden Vem introducerade leksaker i sexet?
  • Anonym (Johan)

Jag tycker det är lite sorgligt med leksaker... jag tänder otroligt på att bara se min fru naken och jag tror att det är samma för henne. Vi behöver inte massa plastprylar för att komma igång - och vi har varit gifta i tio år och väntar fjärde barnet.
    Inte svar på din fråga, men en reflektion.
    Var tog den naturliga kåtheten vägen?

• Anonym (sorry)

Har en pojkvän som aldrig prövat sexleksaker. Jag har själv en rosa vibrator dildo, och provat på massageoljor, handbojor, olika slags glidmedel, och andra vibratorer. I mitt tidigare förhållande handlade det nästan bara om sexleksaker, det var han som ville pröva, men då tog det över hand. Inga kostymer, men det skulle alltid vara något med varje gång. Nu, när min nuvarande pojkvän aldrig haft annat än lite olja att massera ryggen med, så kom jag med idéen att iaf prova, så ser vi.. Men då är ju faran att det blir som för mitt ex. Men det är nog risken jag tar ;) hihi..

• Anonym (Omväxling)

Anonym (Johan) skrev 2008-07-01 22:10:41 följande:

Jag tycker det är lite sorgligt med leksaker... jag tänder otroligt på att bara se min fru naken och jag tror att det är samma för henne. Vi behöver inte massa plastprylar för att komma igång - och vi har varit gifta i tio år och väntar fjärde barnet.Inte svar på din fråga, men en reflektion. Var tog den naturliga kåtheten vägen?
    Äter du samma mat varje dag och då endast det som kräver att du ska överleva och vara frisk?
    Om svaret är nej, då undrar jag vart den naturliga hungern tog vägen?
  • Solnapappan

Meh?, Kan väl vara naturlig kåthet för att man har leksaker med i sexet?, jag syftade ju på leksaker tillsammans, inte att man leker enbart för sig själv.

• Anonym (Johan)

Jag har haft förhållanden där leksaker var en stor grej. Jag tycker att de otroligt lätt tar överhanden.

• Anonym (sorry)

Anonym (Johan) skrev 2008-07-01 22:24:20 följande:

Jag har haft förhållanden där leksaker var en stor grej. Jag tycker att de otroligt lätt tar överhanden.
    sant, så sant. Varför annars sätta ut diskussionsforum om det. Har personen som startat forumet kanske blivit slaget över besatt av leksakerna?
  • Anonym (lite)

vi har väl pratat lite lätt om att experimentera, överhuvudtaget - för att aldrig tappa det där intresset, nyfikenheten, men vi har aldrig tagit slag i saken direkt

visst har man väl masserat med oljor o använt glidmedel, men det räknar inte jag som leksaker. klä ut sig har jag också gjort, men på eget bevåg, det blir ju en trevlig liten överraskning för honom - räcker med en slips eller köksförklädet

egna leksaker har man ju för sig själv, när man inte har sin partner nära, min personliga åsikt är att varje kvinna borde ha en dildo/vibrator - för onani är en väldigt trevlig syssla som dessutom ger positiv respons

• Anonym (Nöjd!)

Jag och min kille använder sexlekasker (jag introducerade dem). Den vi använder mest är en vibrator till mig för att jag inte kan komma genom bara in-och-ut-sex och inte enbart vill använda händerna jämt, vilket min kille fö. är helt sjukt bra på, det handlar inte om att jag vill ersätta hans händer! Det är bara som en extra krydda till vårat redan underbara sexliv. Så vadå naturliga kåtheten? Det rinner mellan benen på mig bara jag tänker på min kille utan att han ens fått av sig kläderna i mina tankar så jag skulle nog våga kalla det han och jag har naturlig kåthet varesig vi lämnar sexleksakerna utanför eller ej. Vi använder dem långt ifrån varje gång vi har sex också, utan snarare kanske varannan eller var tredje dag.

Svar på tråden Vem introducerade leksaker i sexet?