• BetongMorsa

Sthlm C, vart parkera?

Som sagt, vart parkerar jag smidigast då jag ska hämta en väninna på Sthlms C? Bor norr om sthlm. Eller ska jag parkera i t.ex. Danderyd och åka T-bana till Centralen? Har inga problem o hitta och tar helst bilen in. Men kör ju inte där så ofta o aldrig till Centralen i ett ärende Fundersam

• Svar på tråden Sthlm C, vart parkera?
  • Vickan I

Glöm inte pröjsa trängselskatten in och ut också !

Finns parkeringsgarage bakom Åhlen´s som är nära centralen. På Mäster Samuelsgatan.

google it goddammit!!!!
  • Raow

Eller så tar du det lättaste, antingen utanför centralen "tåg-stationen" eller uppe i närheten av åhlens vid centralen "buss-stationen"..

Dessutom brukar man nästan alltid hitta en plats på någon av dessa ställen..

Lycka till!

• BetongMorsa
    Vickan I skrev 2008-07-01 22:37:30 följande:
    Glöm inte pröjsa trängselskatten in och ut också !Finns parkeringsgarage bakom Åhlen´s som är nära centralen. På Mäster Samuelsgatan.
    jag slipper, hämtar i juli och lämnar på en söndag alltså avgiftsfritt. Men tack för påminnelsen, va ju på skansen i fredags, dags o besöka vv.se kanske
    Synd att de inte börjar me o skicka hem räkning förns i augusti....värdo nu ju. O vi har ingen 7-eleven eller pressbyrån här heller
  • BetongMorsa
    Raow skrev 2008-07-01 22:40:13 följande:
    Eller så tar du det lättaste, antingen utanför centralen "tåg-stationen" eller uppe i närheten av åhlens vid centralen "buss-stationen"..Dessutom brukar man nästan alltid hitta en plats på någon av dessa ställen..Lycka till!
    så det finns parkeringsplatser där? trodde det bara var för typ turistbussar...kör ju betong och har vart med o gjutit en del kring kungsbron så man har ju spanat in lite men verkar ju ha noll koll ändå, sitter mest o glor på folk haha....finns ju inte så mkt folk här i skogen *fniss*
  • Fru Indosaurie
    BetongMorsa skrev 2008-07-01 22:52:06 följande:
    så det finns parkeringsplatser där? trodde det bara var för typ turistbussar...kör ju betong och har vart med o gjutit en del kring kungsbron så man har ju spanat in lite men verkar ju ha noll koll ändå, sitter mest o glor på folk haha....finns ju inte så mkt folk här i skogen *fniss*
    det är ju skillnad på t-centralen och cityterminalen
    ska du till t-centralen så finns det parkering direkt utanför, däremot så får man bara så i 20 eller 30 min tror jag.
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
  • BetongMorsa
    Fru Indosaurie skrev 2008-07-01 22:53:19 följande:
    det är ju skillnad på t-centralen och cityterminalen ska du till t-centralen så finns det parkering direkt utanför, däremot så får man bara så i 20 eller 30 min tror jag.
    cityterminalen e det som gäller
  • Fru Indosaurie
    BetongMorsa skrev 2008-07-01 23:01:53 följande:
    cityterminalen e det som gäller
    där finns det ingen parkering utanför.
    Opinions are like assholes. Everybody has one. nakenfis.se
Svar på tråden Sthlm C, vart parkera?