• weronica73

Finns det någon mer som ska ha barn nu i höst eller har barn i Huddinga Stuvsta?

Hejsan

Jag är en tjej på 35år som tillsammans med min pojkvän som är 36 år ska ha vårt första barn nu "en liten pojke" i september :) beräknas han komma och tänkte passa på och fråga om det finns någon mer i huddinge trakten som ska ha barn i höst eller som redan har fått barn som kanske som mig kommer att sakna någon att umgås med. Jag kommer flytta dit till min pojkvän nu i sommar juli/augisti till närmare bestämt(Stuvsta)och det skulle vara kul att hitta någon eller några att umgås med där. Prata barn med & allt annat mellan himmel och jord med såklart, lära av varandra, gå på barnvagnspromenader, fika tillsammans, (kanske träna så småningom då det kommer behövas.. Eller hitta på andra roliga saker tillsammans).

Ni som inte bor i Huddinge-Stuvsta kan ju svara med. Speciellt ni som är bilbara för ni kan ju komma och hälsa på, jag har själv ingen bil. Men som sagt skulle vara kul att hitta någon i min närmsta närhet som söker en riktig vän.

Emaila mig gärna weronica73@yahoo.se eller skriv i min "gästbok" så hoppas jag vi kan ses någon gång snart och följas åt med våra småttingar.

Ha en fortsatt trevlig sommar

MVH
    Weronica

Svar på tråden Finns det någon mer som ska ha barn nu i höst eller har barn i Huddinga Stuvsta?