• johannah86

Hur sent har ni plussat efter BIM?

Vid min första graviditet fick jag plus på bim+1..

Nu är jag på bim+5 och mensen har inte kommit än.

Ngn som plussat väldigt långt efter BIM, och hur lång tid efter i så fall?

/Hanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-02 10:51
    Kan lägga till att jag inte fått ngt plus än...

• Svar på tråden Hur sent har ni plussat efter BIM?
  • Nova89

Med min första grav fick jag inte plus förrän BIM+7 ungefär..nu är jag på BIM+2 och vet inte om jag vågar testa än.

• johannah86

Ok.. jag ska testa fredag, bim+7.
    Jag hoppas att det visar ngt då.

• johannah86

Nej det har jag inte.. vad är det och hur får jag tag på deT?

• Kicksen

Jag tror att jag var på BIM +10 innan jag fick + Det var iaf mer än en vecka så det kan ta tid innan testet visar.

• Det blåa huset

Ni som fick ett plus sent, kände ni av några symptom? Jag är på BIM +9 idag och har ömma bröstvårtor och en aningens större mage än vanligt. Inget + bara... Vi ligger inte i hårdträning men kör på "tar det sig så gör det". Första graviditeten kände jag av brösten på BIM-1 och plussade på BIM. Nu har jag testat mig tre gånger sen BIM men bara fått -.

• leia83

Jag är i samma sits som du. Testade igår Bim+1 testade på eftermiddagen, fick jätte minus.
    Har fortfarande inte fått mens och inget tecken på det heller.
    *suckar*

• shadowstorm

hejsan..här är jag på BIM+2 och ingen mens i sikte inget plus för den delen heller....och jag känner att mensen inte kommer haha fast det gör det ju säkert..men har inte fått den känlsan ään...

Men har känt mig gravid i över 1 veckas tid...och när jag fick minus bim-2 blev jag paff...haha och lika så alla andra dagar också eftersom jag känner på mig att jag är gravid eftersom jag mår så sjukt illa, och magen har verkligen inte vairt sig själv den senaste veckan...

• johannah86
    Det blåa huset skrev 2008-07-02 20:01:10 följande:
    Ni som fick ett plus sent, kände ni av några symptom? Jag är på BIM +9 idag och har ömma bröstvårtor och en aningens större mage än vanligt. Inget + bara... Vi ligger inte i hårdträning men kör på "tar det sig så gör det". Första graviditeten kände jag av brösten på BIM-1 och plussade på BIM. Nu har jag testat mig tre gånger sen BIM men bara fått -.
    Jag har också bara testat minus än så länge. Men man kanske inte plussar tidigt var gång. JAg ska testa på fredag så får vi hålla tummarna.. Annars börjar jag nog undra vart mensen tar vägen..
Svar på tråden Hur sent har ni plussat efter BIM?