• aktiveramera

Vagn som gungar automatiskt...

Detta måste ju finnas! Dvs ngt man kan sätta på hjulen/köra in hjulen i så man slipper dra den fram och tillbaka för att få bebisen att somna? Någon som vet vart man kan få tag i detta?

• Svar på tråden Vagn som gungar automatiskt...
  • TheDyingBride

Jag förstår faktiskt inte riktigt hur du menar, något som ska sitta på barnvagnen?
    Inne eller vadå?

• Smultronhjärta

Har aldrig sett något som drar den fram och tillbaka men däremot har jag sett en elektrisk apa som man sätter på handtaget som gungar vagnen

• ami
    Smultronhjärta skrev 2008-07-02 17:53:50 följande:
    Har aldrig sett något som drar den fram och tillbaka men däremot har jag sett en elektrisk apa som man sätter på handtaget som gungar vagnen
  • Smultronhjärta
    ami skrev 2008-07-02 18:17:14 följande:
    Hehe, jag vet det låter knasigt men det är faktiskt sant- den kostade 1600 tror jag *asdyrt var det iallafall*
  • Meme

Vet en kille som byggde lite eget. Hade en motor från en bilvindrute torkare och kockade ihop, så vagnen vaggades at å fram. =)

• aktiveramera

Meen... Har sett från ett tv-program från USA där man körde in framhjulen i nån form av "maskin" som vaggade vagnen fram och tillbaka. Detta måste väl vara stor efterfrågan på, eller? Är inte alla trötta på att köra över tröskeln??!

vad är det för apa?

• aktiveramera
    TheDyingBride skrev 2008-07-02 17:14:47 följande:
    Jag förstår faktiskt inte riktigt hur du menar, något som ska sitta på barnvagnen?Inne eller vadå?
    Ja, inomhus
  • Babusjka

Vi har byggt en egen!
    Funkar kanon. Den står i köket och drar vagnen fram och tillbaka i 2 olika hastigheter!

Svar på tråden Vagn som gungar automatiskt...