• CMH

ikea-kök ståt

Tycker IKEA's kök STÅT är så fint, är det helt vitt? Eller går det lite åt gult eller någon annan färg? Vill ha ett helt vitt kök men det finns ju så många olika vita..
    Så ni som har STÅTkök från IKEA är det vitt?
    Ni får gärna visa bilder på era STÅTkök också för lite inspiration :)

Egon 080109
  • Svar på tråden ikea-kök ståt
  • Fru annmi

Har inget att visa men Ståt är inte helt vill utan mer naturvitt & dé é sååå snyggt

• CMH

Okej, men vi har vita vitvaror och det ser ju nästan smutsigt ut om inte köket är lika vitt som vitvarorna hmmm...?? Vill ju verkligen ha det köket, har kollat runt överallt känns det som men det är verkligen finast, o billigt :)

Egon 080109
  • Barbabok

IKEA säljer ut ståt, det ska utgå ur sortimentet. Vet inte när exakt.

Jag är med parvel
  • CMH

Vaa?! Fan också... Vi kan ju inte byta ut köket än..... Jaha då är det väl inte meningen att jag ska ha det köket då,, typiskt :)

Egon 080109
  • Novus

Va? Säljs de ut? Var på IKEA i helgen och det stod att vissa såldes ut, men ståt stod inte med

• Barbabok

På IKEA där jag bor ska de sluta med det, jag hade tänkt att köpa det men tar Lidingö istället.

Jag är med parvel
  • Buffagumman

Håller med om att Ståt är jättevackert. Har det själv hemma. En nackdel dock är att det är lite svårt att rengöra. Det samlas lite skit i skårorna på luckan. Bara något att tänka på.

• CMH

Ja jag har tänkt på det där att det kan vara svårt att rengöra luckorna...

Egon 080109
Svar på tråden ikea-kök ståt