Är du en trädgårdsmänniska?
Motivera gärna!
Själv tycker jag bara om att klippa gräsmattan
Motivera gärna!
Själv tycker jag bara om att klippa gräsmattan
ja nu när vi har flyttat o har fått egen trädgård så har jag lagt ner mycket energi på den, planterat massor med växter o buskar, skaffat jordgubbsland. jag tycker det är viktigt att trädgården är fin
Nej, jag gör ingenting som har med utegrejsnaturskit att göra, insekter och sånt, fy fan.
Ja, jag gillar att odla grönsaker och plantera blommor och fixa,
men det får inte bli för tulli-nuttigt Typ, en gubbe här, å en liten tomte där.
Blombågar, små fjärilar och en massa krimskrams
Ja.Jag är trädgårdsmästare i yrket.
Men jag har ingen trädgård,ochdet är jag glad för!
Absolut inte. Tycker inte alls att det är roligt och jag har noll känsla för växter och sådant. Har inte ens krukväxter inomhus.
Nej, hatar trädgårdsarbete.
Nej...just därför jag inte vill ha hus (möjligen om jag hade råd att anlita nån som sköter den då )
både och... jag gillar trädgårdsarbete, men jag har problem med att hålla liv i mina blommor...
men jag har ingen trädgård, så det kanske är därför det fortfarande är lite skoj att klippa gräs och rensa häcken när jag är hemma hos mina föräldrar =)
Ja, men jag har ingen trädgård tyvärr Bor i lägenhet, så jag kan bara ha lite blommor på balkongen.
Ja det är jag tycker om att ha fint i trädgården, och nu när man tom har trädgård så är det kul att vara där ute och greja ett tag, men inte förlänge hehe
På tal om trädgård så borde jag gå ut och luka i rabatterna nu
Annat!
Jag skulle vilja vara ens sådan person med gröna fingrar som får allt vacker och grönskande.
Nu är jag tyvärr en sådan som kan ta död på den mest tåliga växt och som tur är har jag ingen trädgård
Nej, hatar trädgårdsarbete. Vi bor i hus med stor naturtomt och jag gör inget trädgårdsarbeta alls. Maken håller efter det lilla gräs som finns. På sin höjd kan jag köpa plantor till blomlådor och krukor att ha på altanen, men plantera är inte min grej. Hade gärna haft en egen köksträdgård, men så kul tycker inte maken att det är att han fixar det åt mig. Som tur är finns det lite fina vildrosor, vildhallon och några vinbärsbuskar som förra ägaren satt.
Ja! Jag gillar att plantera o gräva o flytta runt på buskar o grejer