Vart kan man köpa Dermalogica billigt?
Jag har fått upp ögonen för Dermalogica och undrar om man kan köpa det billigare någonstans? Det var så dyrt påden salongen jag var..
Jag har fått upp ögonen för Dermalogica och undrar om man kan köpa det billigare någonstans? Det var så dyrt påden salongen jag var..
ebay...
jerseybeautycompany.co.uk, jag har beställt därifrån, kanon! Eller på Tradera...
www.strawberrynet.com
Fri frakt världen över och ersätter dig om du åker på tullavgift
Sen får man Loyalty bonus, som är % rabatt som ökar med antalet beställningar, jag tycker de är jätte bra att ha å göra med!
Haller med hallonmopeden om jersey beauty company, de ar allra billigast och har fri frakt och ingen tull samt att man far prov. Jag har kollat runt pa natet de senaste dagarna da min kram ar slut och jag ska bestalla darifran som vanligt.
japp Jersey är absolut billigast :)
Hvordan er det med frakt/toll fra lookfantastic?? Tenker å bestlille fra redken..
Mrssmith takker!Ok..skal prøve å finne ut av det på hemsidan..Ikke meningen å "sno" tråden..men finnes det noen andre som selger Redken billig??
www.hqhair.com/ kanske har bra pris pa redken?
Ifall du inte hittade frakten pa lookfantastic sa hittade jag det har nar jag kollade nyss.
Shipping costs Shipping time
Within UK £2.10 plus 55p per item 1-2 days
Europe £2.20 plus £1.55 per Item 3-5 days
USA £2.55 plus £2.20 per Item 5-10 days
Rest of World £3.10 plus £2.55 per item Usually around 14 days
Tack snælla!!
Inga problem
Men tänk på att Jerseybeautycompany har fraktfritt :)
tror jag betalade en Skin smoothing creme,100ml, för 258 kr.