• tesso77

Vit kök med grått kakel... råd och bilder sökes!

Får väl ge med mig :) Min sambo ville absolut inte ha vitt kakel med vita luckor (lidingö från IKEA) i vårat nya kök som håller på att byggas.
    Så nu sökes bilder med grått kakel och vita luckor. Vi vill gärna ha avlånga plattor med lite struktur i, nån som vet några bra prisvärda?
    Bänskivorna är svarta mineralmönstrade (ser ut som svart granit ugnefär), golvet är ek parkett. Vill ha en fondtapet vid matbordet (ek bord 6 stolar klädda i grått tyg), fondtapen ska oxå gå i grått. Funderar på övriga väggar, ska man köra vitt eller en ljusare grå??!!
    Usch, velig som man , är det inte lätt att ta alla dessa beslut. Vore tacksam för råd och åsikter!

• Svar på tråden Vit kök med grått kakel... råd och bilder sökes!
  • Tant Groda

vet inte riktigt hur köket ser ut, men jag tycker det låter snyggt. tyvärr har jag inga bilder, men jag ska oxå snart renovera kök (förhoppningsvis) och vill ha och se en massa tips

• tesso77

Får väl tillägga att jag inte gillar det supermoderna, strikta, stela utan jag har nog mer klassisk stil.
    Vi ska ha rostfria vitvaror oxå förresten....

• Anastasia81

Vi ska göra i ordning vårat kök nu. Vi ska måla luckorna vita,byta handtag och vi har köpt grey mix mosaik från höganäs. den kostar ca 350kr/ m2. Jag kan lägga upp bilder när det är klart.

Svar på tråden Vit kök med grått kakel... råd och bilder sökes!